Probleem met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jgreev

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Hallo,

Ik heb een Dell Inspiron 530 en die heeft een tijdje uitgestaan omdat ik een laptop heb aangeschaft.
En nu wil ik hem aan zetten maar hij doet niet veel!
Als ik op de Power knop druk dan begint de ventilator te draaien(langer dan normaal bij het opstarten) dan gaat die uit(het lampje van de Power knop ook) dan gaat die weer aan en de ventilator begint weer met draaien.
Vervolgens gaat die weer uit dan weer aan en vervolgens gebeurt er niks op het beeldscherm het lampje van power knop brandt zoals gewoonlijk maar doet verder niks:(
Iemand enig idee??

Mvgr Jurr

Dus eigenlijk start hij eerst een paar keer opnieuw op en daarna heb je alleen geen beeld meer maar verder doet alles het wel of branden ook de lampjes op het toetsenbord / de laser van de muis niet? Dan zou het kunnen liggen aan de voeding of videokaart denk ik. Heb je ook geen opstartbeeld als je hem aanzet? Dus zo'n boot scherm van Dell?

Zo kan je het wel ongeveer zien maar echt opstarten is het volgens mij niet.
Volgens mij doen toetsenbord en muis het niet.
Heb geen opstart scherm helemaal niks!

Denk je dat er iets aan gesneuveld is of slecht contact of zo?
Heeft alleen stil gestaan niet verplaats ofso.

Mvgr

Ik zou eerst checken of je systeem stofvrij is en of alle (monitor)kabels goed aangesloten zijn...

Ik hem hem helemaal los gemaakt en opengemaakt de video kaart los gepakt alles stof vrij gemaakt en gelukkig doet hij het weer!:D
Bedankt voor alle hulp.

Mvgr Jurr

P.S. Iemand een schatting voor wat ik er voor kan krijgen als ik hem verkoop?
Is verder in orde en zit alleen een beeldscherm van 17 inch(Dell) incl. kabels uiteraard.

Boven op de pc staat 530 maar weet niet zeker of het een a of b is.
Het is een Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300 2.66GHz
4.00 GB Werkgeheugen, 500GB harde schijf 10GB 2de hardeschijf.
32-bits besturingssysteem.
Videokaart ATI Radeon HD 3650.(Heeft HDMI Ingang)
Geluidskaart als het goed is een 7.1 geluidskaart.
4x usb aan de voorkant plus card reader.
4x usb aan de achterkant.
vga aan achterzijde.
Windows Vista Home Premium, Norton AntiVirus
Ik ben erg tevreden met de pc maar vanwege de aanschaf van een laptop staat die maar te staan.

Mvgr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan