probleem met Printer Spooler (Windows 7 64, canon mp270)

Status
Niet open voor verdere reacties.

baspuch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Berichten
2
beste leden,

ik heb sinds enkele dagen last van een probleem met de Printer Spooler. inmiddels heb ik wat research op internet gedaan, maar helaas kan ik het probleem nog niet vinden. ik heb windows 7 64bit en een canon mp270 printer. de software verwijderen en opnieuw installeren gaf de volgende fout: "De verwerking kan niet worden voortgezet,omdat de Print Spooler-service is stopgezet."

de printer spooler weer aanzetten via uitvoeren / services.msc heeft niets opgeleverd. de print spooler staat op automatisch maar iedere keer als ik de driver wil installeren dan wordt deze uit gezet.

inmiddels heb ik Microsoft Security essitials, ccleaner en hitman pro laten draaien. helaas is het daarmee niet opgelost.

wie kan mij helpen?

groet, bas
 
Nah, sorry hoor, edmoor, maar van anwers.microsoft krijg ik ook (weer) hoofdpijn:

Klinkt stom, baspuch, maar:

Verwijder via Configuratiescherm alle Canon software.

DOE NIET Herstart!!!... Nog...

Verwijder via Apparaatbeheer alle Canon printers.

DOE NIET Herstart!!!...

Zet Computer UIT.

Ontkoppel alle USB- &/of Printer-apparaten (Alles wat ingeplugt, aangeschroeft, etc.., niet ingebouwd in de computer zelf is)*.

Herstart (Zet de computer AAN).

Wat was het probleem nou ook alweer??? :shocked:
 
Laatst bewerkt:
Ohja, ik weet het weer:

Net even de gebruiksaanwijzing proberen op te vragen bij Canon, & na een heleboel schermen van www.canon.com "mocht" dat eindelijk, krijg ik een .exe, die als gewone gebruiker niet is uit te pakken, simpele .pdf kan er blijkbaar niet eens vanaf, dus krijg ik ook hoofdpijn van.

Oplossing: Koop een HP printer. Aansluiten. Doet 't...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan