probleem met windows 7 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans1993

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
4
HALLO

ik heb een probleem bij het installeren van windows 7 ten eerste gaat de installatie via usb.

maar ik was bezig met de installatie en alles ging volgens plan en hij was bezig met installeren en door een fout (ik weet de fout niet meer) moest ik de installatie opnieuw opstarten
dus ik opnieuw doen maar als ik in de setup ben vraagt die waar wilt u windows installeren?.
en normaal krijg je daar dan de hdd te zien om windows 7 op te installeren maar ik zie
Er zijn geen stations gevonden. klik op stuurprogramma laden als u een stuurprogramma voor massaopslag wil laden voor de installatie
dus hij kan geen harde schijven vinden maar ik zou niet weten wat ik eraan kan doen

Hier nog wat extra info

notebook easynote entk13bz
windows 7 home premium (probeer ik te installeren


sorry voor de onduidelijke uitleg maar als er nog meer bekend moet worden hoor ik het graag

ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen alvast bedankt
 
copieer die windows naar uw harde schijf.

formatteer uw usb stick.

download universial usb installer http://www.pendrivelinux.com/universal-usb-installer-easy-as-1-2-3/

open universial usb installer je moet het accepteren en dan moet je de software aanduiden.

ga naar other or non linux based software daar vind je windows 7 klik erop dan ga je direct naar step 3 duid de usb drive aan.

klik dan op create dan gaat windows naar de usb drive.

ga dan naar de boot menu en installeer het :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan