Probleem Opstarten na Windows-Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellepc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Hallo allemaal,

Gisteren kwam er een schermpje met dat er een windows update was van Service Pack 3 (had SP2) , dus toen heb ik dat geinstalleerd (na der hand misschien niet zo slim).
Het installeren ging allemaal goed en ik moest de computer opnieuw opstarten om het van werking te laten gaan ofzo.
Dus ik de computer opnieuw opgestart.
Maar nu zie ik alleen me achtergrond van me bureablad (dus geen icoontjes en taakbalk enz) en een klein schermpje links boven in waar staat, maar dat schermpje staat er nou al een stuk of 5 uur (dacht eerst even gedult hebben) :( .

Bezig met het maken van persoonlijke instellingen voor:
Windows Desktop Update.

(sorry kan er geen plaatje van maken want je snapt wel dat ik nu dus ook geen paint kan openen op me eigen computer om de screen in te plakken.

Hoop dat iemand hier me kan helpen. Groetjes Jelle

Druk op Ctrl + Alt + Del en kijk eens wat er in toepassingen staat.
Staat daar wat, druk daar dan op met de rechtermuis en kies 'Ga naar proces'
Daar aangekomen, druk je op 'Proces beëindigen' en dan natuurlijk op Ja

5 uur is wel erg lang.......start 'm nog eens op, wat gebeurt er dan?

Grtz.

Tim en Funzip bedankt voor jullie reacties.. jammer genoeg heeft het niks opgelevert.

Tim Hovius, als ik dat doe kom ik in processen bij 'explorer.exe' uit. als ik dat process beeindig, gaat dat schermpje van persoonlijke instellingen wel weg, maar gebeurt er verver ook niks, dus dat maakt niet uit jammer genoeg :( , als ik 'explorer.exe' weer via taakbeheer opstart komt het schermpje weer terug

Funzip, tja 5 uur is indd wel erg lang, en heb net even het opnieuw geprobeert, maar maakt niks uit.. komt weer hetzelfde :(

Nogmaals bedankt voor reacties. (ook al heeft het nog niks geholpen :()

Het is nu opgelost :).. het is dit keer niet direct door helpmij.nl opgelost, maar ik zat een beetje rond te kijken op helpmij.nl (kon wel alles nog doen via taakbeheer dus ben zo op internet gekomen) en zag dat er een nieuwe versie van Internet explorer was (8 beta). Verveelde me dus die even gedownload.. en geinstalleerd.. en toen kwam er ook of ik hem opnieuw wilde opstarten, ja geklikt (want anders gebeurde er tog ook niks) en toen zag ik weer even me bureaublad en starte die opnieuw op. en toen hij weer opgestart was deed hij het gelukkig weer :D .

Bedankt Dus :D
ps.. ik heb nog een topic lopen :P : http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=373228

Dat schermpje is van Internet Explorer 6
Die gaat dan persoonlijke instellingen voor je maken (startpagina, tijdelijke internet bestanden map etc.).

Daar was waarschijnlijk een fout opgetreden.

Had soortgelijk probleem opgelost. harde schijf zat vol Bedankt

Had soortgelijk probleem na automatische windows XP update. blauw scherm met links boven melding dat persoonlijke instellingen moeten worden gemaakt voor window update. niets dus. Ik had niet zoveel geduld als die andere meneer, maar ben maar meteen even gaan googlen op laptopje vriendin en gelukkiklg kwam oplossing al binnen half uur. haha.. gewoon even Ctrl Alt Del en dan programma beeindigen. Dan opnieuw opstarten in veilige modus met F8. Bij mij kwam het omdat mijn harde schijf vol zat en update niet kon worden afgerond..Stom foutje van mij dus. Succes en bedankt. Herman.

Druk op Ctrl + Alt + Del en kijk eens wat er in toepassingen staat.
Staat daar wat, druk daar dan op met de rechtermuis en kies 'Ga naar proces'
Daar aangekomen, druk je op 'Proces beëindigen' en dan natuurlijk op Ja

@hermantel
Welkom op Helpmij :)
Als je de voorwaarden had gelezen dan had je het volgende kunnen weten:
Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
Dit topic is van 2008. :o
Succes verder op ons forum.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan