Probleem TomTom nokia n73

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is een activeringscode die je moet intoetsen om de kaarten te installeren, alleen door deze code in te toetsen zullen de kaarten geinstalleerd worden..ik heb het nu via de manier van tom tom home gedaan.

Ik ga jou manier nu proberen maar ik ben bang dat ik ook de activeringscode daarvoor nodig zal hebben om mn Benelux v660.xxx erop te kunnen zetten:confused:

De tom tom werkt tot dusver dat ie nu wel draait, alleen vraagt hij naar naar de kaarten en die moet er ik er dus op zien te krijgen..

Goed , doe het zoals ik het heb uitgelegd, gebruik NIET TomTom Home om bestanden naar je kaart te kopieeren , maar op de gewone mannier bluetooth of kabel.
Je hoeft maar 2 dingen te doen, zorg wel dat je een lege geheugenkaart gebruikt.

1; zet het TT Mobile 6 sis. bestand op de kaart of gsm en installeer deze via de telefoon.

2; kopieer de hele MAP Benelux v660.xxx op de ROOT van je geheugenkaart.

En voila hij doet 't .:D

p.s ga a.u.b geen code's e.d invoeren zolang het niet wordt gevraagd op het scherm van je gsm, :thumb:

Normaal gesproken moet het in 5 min toch wel gelukt zijn, ik hoor het wel, nogmaals suc6 !

Probeer het volgende : je geheugen kaart wissen en dan deze bestand op je kaart zetten en via de gsm het bestand installeren , dan moet het zeker werken ! Bij mij draaid die ook 100% , ( N80 ).

http://rapidshare.com/files/07070/link verwijderd om prive redenen.html

Wel nog even de Benelux map op de ROOT van je kaart zetten, aangezien dit TT6 is draaid die alleen op nieuwere kaarten zoals map Benelux V650.xxxx en V660.xxxxx

Succes !

Ik was te laat om het te downloaden,kun je het nog een keer er op zetten?
bij voorbaat dank

Ik dacht dat ik hem had,maar die heb dus ook niet zou je mij daar ook aan kunnen helpen ?
Bij voorbaat dank.:thumb:

.

@ Tom Maat , hier het door jou gevraagde Map Benelux ( je moet versie V660.xxx of V650.xxx nemen, 660.xxx is nieuwer ! ) je kan ook West-Europa of andere landen van Europa downloaden.

http://rapidshare.com/verwijderd om prive reden.

p.s wees snel ,want ook hier zal ik de link binnen 24 uur verwijderen. :o :thumb:

Succes, laat even weten als je TT6 met succes op je gsm hebt gezet.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat ik fout doe,maar hij doet het niet.
De hele map heb ik op mijn geheugenkaart gezet,maar als ik hem opstart dan blijft de wereldbol alleen maar draaien en verder niets.
Maar ik lees steeds de term "root" maar ik ben er nog steeds niet uit wat het nou precies inhoud :confused:

Laatst bewerkt:
Op de ROOT ( Engels voor dak ) van je kaart betekent , niet in een map of folder plaatsen. Dus wanneer je je kaart in een cardreader stop zie je G/ Map Benelux V660.xxx ( G staat voor de je wwet wel , op de pc staat dan C/Schijf , D/Schijf etc. )

Zie je wel een wereldbol draaien wanneer je TomTom opstart op je gsm, dan heb je de verkeerde map eropgezet ( verkeerde kaart ) dus niet 660 of 650 , klopt dit?
Heb je wel de goede kaart , dan heb je het misschien niet uitgepakt.Wanneer je de map heb gedownload is het een .rar bestand, deze moet je met WINRAR uitpakken en de map die dan tevoorschijn komt moet je op de ROOT van je kaart zetten.

Je moet de Map Benelux V660.1219 .rar downloaden ( dat is de 6 van boven ) , ik hoor het wel. :thumb:

Ik heb de juiste versie gedownload en heb hem op alle manieren op de kaart gezet zoals,in de orginele map,alle files los zonder map.
Maar op geen enkele manier wil het werken.
Ik kom er niet uit.......:confused: :(

Wat voor een toestel heb je , is het een Nokia 3de generatie Symbian?
Heb je de memorycard eerst helemaal gewist/leeggemaakt, daarna op de kaart het .sisx bestand en de map Benelux gezet. Memorycard in je gsm gedaan en TomTom geinstalleerd?
Want wanneer de wereldbol blijft draaien is dit een teken dat TT het wel doet maar geen kaart kan vinden, heb je na het downloaden van de map deze wel met Winrar uitgepakt?wanneer je kaart v660.1219 opent op de pc zit hier de map Benelux in en wanneer je deze opent op pc dan zie 48 bestanden , met een totale grote van 63,5 mb.
Je kan ook kaart versie 650.1111 downloaden en deze proberen.

p.s heb je deze post al doorgelezen;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=293103

Laatst bewerkt:
Ik heb de Nokia n73.
En ik zie 48 bestanden in de versie v66.219_Benelux als ik die open in mijn computer.
Verder weet ik het niet meer hoor ik geef het op. :(

Je kan nog 1 ding proberen voordat je het opgeeft, de gsm uitzetten even 1 minuut wachten en weer aanzetten.Als het dan niet werkt weet ik het ook niet, jammer ik had je graag verder geholpen.

Het uitzetten werkt ook niet helaas ik heb alles geprobeerd.
Ik snap niet dat het bij andere allemaal zo makkelijk gaat en bij mij totaal niet.

Dus wanneer je alles hebt geinstalleerd en je haalt de geheugenkaart eruit en steek deze in je cardreader ( of je sluit de gsm via usb-kabel aan de pc en kiest voor massa opslag op je gsm ) dan krijg je te zien op je pc dat er op de kaart het volgende staat : G:/Map Benelux
Private
Resource
Sys
System
Klopt dit, of geef je het op? :o

Ik krijg van alles te zien behalve datgene wat ik lees op jouw reactie.
En nee ik geef het niet op !

Laatst bewerkt:
ff wat rond gelezen maar ik lees overal dat je je telefoonsoftware zou moeten updaten om een goede tomtom functionaliteit te krijgen. Had je dat al gedaan?

zo niet, ga dan hier heen : http://europe.nokia.com/A4176089?N73

btw Root is niet engels voor dak maar voor Wortel, dus het laagste niveau in de bestands structuur die ook weel file/folder tree (bestands/map boom) genoemd word

Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste versie,maar op mijn geheugenkaart zie ik alleen de mappen,data,Images,lifeblog,Others,pb,Private,Sounds,system,Videos en de map benelux als ik die er bij heb gezet. :confused:

Dus de mappen Resource en Sys zie je niet staan op de geh.kaartje ? Wel mappen als Lifeblog , Images ,data etc. dus dit betekent dat je voor het installeren je kaart niet heb leeg gemaakt/ geformateerd. Maak een backup van je geh.kaart en doe hem daarna even formateren op de pc, dan de .Sisx bestand en de map Benelux eropzeten, het sisx bestand via de gsm installeren, wanneer die het nu nog niet doet kan je ook proberen om R 66 Mobile 7 erop te zetten, die heb ik ook nog, maar wel met kaarten van 8 mnd oud. :o

p.s @ Ellasar , je hebt gelijk ,ik was in de war met ROOF .

Laatst bewerkt:
Als ik hem geformateerd heb zie ik geen enkele map.
Of ik hem in mijn pc of telefoon formateer maakt geen verschil en ik snap niet dat het andere personen wel lukt :mad:

Als ik hem geformateerd heb zie ik geen enkele map.
Of ik hem in mijn pc of telefoon formateer maakt geen verschil en ik snap niet dat het andere personen wel lukt :mad:

Wanneer je hem formateert zie je geen mappen op je kaart staan,dat hoort ook zo ! En dan op de lege kaart het TomTom 6 .sixs bestand en de map Benelux V660.1219 zetten. De kaart nu in je gsm stoppen , deze aanzetten en via bestandsbeheer het .sixs bestand installeren op je tel.geheugen of op de geh.kaart. :thumb:

SUCCES !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan