Probleem TomTom nokia n73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Ik heb sinds kort een N73 gekocht en probeer een tomtom versie erop te plaatsen. Ik heb tomtom gedownload en op de ROOT van mijn SD card geplaatst. Tomtom start heel vrolijk op e.d. en opend hem ook gewoon.

Op een gegeven moment bij het instellen van de standaardgegevens vraagt hij naar een geschikte kaart voor deze versie van tomtom. Echter op een of andere manier pakt hij deze niet, ik heb de instellingen zo als eerder omschreven dat de auto update "uit" moet staan ed. gedaan. Ik heb de versie "tomtom 6.01 SV60 SimbianOS 9.1.

Ik heb al gezien dat ik gebruik moet maken van de zogenoemde 660 versie kaarten. Echter deze pakt hij niet (zowel europa, benelux als GB of US). Kan iemand mij helpen?

(ik ben opzoek naar de kaarten van west europa)

alvast bedankt

Groeten Joost

A3AANTJE , je zou eens de kaart versie V650 moeten proberen , aangezien versie V660 niet werkt met TT6.01.
En wanneer versie v650 ook niet werkt een oudere kaart versie proberen , suc6. !

b.t.w je kan natuurlijk ook TT6.01 upgraden of versie 6.02 installeren.:D

help

ik wil graag tomtom mobile op de nokia n73 zetten maar hij kan hem niet openen als iemand weet hoe ik het erop krijg of een betere tomtom heeft mail me dan gr sunny

Ik was verrast en dacht daar gaat Tom Tom

Geachte lezers,
Misschien is dit ook wat voor je geld uitgeeft.
Al vindt ik wel dat Google erg veel voor niks doet.

Als je Maps binnenhaald op je Nokia N73 en dan nog iets erbij koopt van plm € 40,00 dan werkt het geweldig - je kunt het dan ook gebruiken met lopen en de auto natuurlijk

Ik moet alleen nog even uitzoeken wat dat was van die € 40,00 - maar misschien weet de bekende cio dat wel. Want die is erg goed

Ik hoop dat ik iedereen zou een tip heb gegeven.

P.S. Picassa is er ook voor mobiel en in een woord geweldig.

Resumerend:
Maps (dezelfde geloof ik maar dan is hij aangepast) van de ruimtefoto's
Je kunt direct zien onderweg of waar ook of je nog een afspraak kunt maken, de agenda van Google werkt samen op je Nokia
En Picassa dat is wel een grote aanwinst, en vooral omdat ze nu ook update hebben.

Gabriel

helluppie!!!

Afgelopen zaterdag een n73 gekocht maar krijg tt er niet op.
Dit was bij mijn n70 geen probleem, die draaide perfect met tt 5.

Ik heb begrepen dat ik voor de n73 tt6 nodig heb en andere bnlx + kaart!?

Hoe kom ik hier aan zonder kapitalen te spenderen?

Wie red mij?

Probeer deze maar eens

Gewoon hier heen gaan http://www.google.com/gmm/index.html

en dan nog even zoeken naar een GPS er is een winkel maar ik weet het adres niet meer,
maar probeer via zoeken op de naam GPS en dan komt hij wel boven water.

Ik ben geslist geen Google man, maar het werkt zo goed dat je hem met wandel en fietsen etc. mee kunt nemen.

Kosten van die GPS zijn ongeveer 40 euro, hoe dat met de telefoon gaat weet ik niet,

Gabriel

Hallo,
Er is een abonnement bij b.v. KPN continu online voor € 9,95 per maand en ik denk maar weet het niet zeker dat het bruikbaar is voor dit.

vr. gr. G.N.A. Seggelinck

Ik word er niet goed van, ik heb ook geprobeerd om tt6 op m'n N73 te krijgen het installeren lukt volgens mij wel, maar zodra ik op het pictogram klikt komt er een wereldbol die blijft draaien, ik heb volgens mij alles al gedaan wat er eerder beschreven werd maar het wilt mij maar niet lukken.

Ook als ik via bestandbeheer naar het mapje ga waar de TT instaat, staat er voor bepaalde bestanden een ? als ik daar op kik zegt hij , kan bestand niet openen

wat doe ik verkeerd, wie kan me helpen???

Hallo

Ik zit met het volgende probleem, ik heb tomtom op mijn n73 alles doet het goed krijg alleen geen verbinding met mijn gps. Ik heb een adapt 300 het rode lampje knippert. Bij instellingen kan ik alleen kiezen tussen een gps van tomtom zelf of een andere gps ontvanger. Ik weet nog wel dat ik bij een pda meer mogelijk heden had.
Tomtom geeft wel constant aan dat er verbinding wordt gemaakt. Heb zelf alles weer opnieuw er op gezet maar ook dat lukt niet. De gps ontvanger ook al buiten neergelegd voor ontvangst lukt ook niet. Zijn er nog andere ideen dan hoor ik het graag.

Ronaldo,

ik had je ook een mail gestuurd, heb je die ontvangen.
Ging over de sis bestanden voor op de Nokia E61.
Hoop op snel antwoord van je ;)

tomtom n73

wie kan mij helpen ik heb de nokia n73 en ik wil daar navigatie op ik heb tomtom6 gedownload via een link van ricardo maar ik krijg bij instaleren steeds certificaatfout wie kan mij helpen

wie kan mij helpen ik heb de nokia n73 en ik wil daar navigatie op ik heb tomtom6 gedownload via een link van ricardo maar ik krijg bij instaleren steeds certificaatfout wie kan mij helpen

Bij bestandsbeheer moet je bij optie's instellen "alles" zodat je alles kan installeren en certificaten op "uit"zetten, dan moet het lukken.!!

Suc6 !!!

nokia n73 tomtom

cia ronaldo ik heb gedaan wat je geschreven hebt maar ik kan de certificaten niet uit zetten maar wel allemaal verwijderen, als ik in bestandsbeheer kom zit er geen opties instelling. komt het dat dat ik een telefoon van vodafoon zelf heb met het logo er middenin en dat hun er een beveiliging of iets dergelijks op gezet hebben

ik hoor het wel en alvast weer bedankt

Hallo

Ik zit met het volgende probleem, ik heb tomtom op mijn n73 alles doet het goed krijg alleen geen verbinding met mijn gps. Ik heb een adapt 300 het rode lampje knippert. Bij instellingen kan ik alleen kiezen tussen een gps van tomtom zelf of een andere gps ontvanger. Ik weet nog wel dat ik bij een pda meer mogelijk heden had.
Tomtom geeft wel constant aan dat er verbinding wordt gemaakt. Heb zelf alles weer opnieuw er op gezet maar ook dat lukt niet. De gps ontvanger ook al buiten neergelegd voor ontvangst lukt ook niet. Zijn er nog andere ideen dan hoor ik het graag.

ik heb precies het zelfde probleem behoorlijk iritant ik hoor graag meer

Ik heb de software op mn geheugenkaartje van mn nokia n73 staan maar als ik deze wil installeren op mn telefoon geeft de telefoon "updatefout!" aan...

kheb in een forum gelezen dat je dan naar nokia.nl moet gaan voor de nokia software updater..ook dat heb ik gedaan maar ik kan de nokia software opdater nie op mn pc installeren omdat ik maar 248 mb ram geheugen heb en 256 mb ram geheugen is nodig om het te installeren!! wie kan mij helpen?

Ik heb een probleem wat ik al vaker lees, maar nog steeds geen oplossing gevonden:

config:
nokia n73 - firmware V4.0727.2.2.1 - 04-07-20007 / RM-133
Tomtom 6.010 (7640) met gps stuurprogramma v1.20, kaart benelux v605.0
GPS receiver NEMERIX waar ik verder eigenlijk niet veel info over kan vinden, het is een 16 kanaals die de telefoon ziet als “BT-GPS”

de info die bij de ontvanger zit over signalen is dit:
7. About signals
LED1 : a. Red light indicates GPS tracking function has been activated.
b. Orange light indicates BLUETOOTH GPS is being charged.
c. Green light, while flashing, indicates battery low, steady indicates battery fully charged.
LED2 : a. Blue light, flashing swiftly signals pairing, flashing once a second signals PDA/PC and
BLUETOOTH GPS has been connected; flashing connection
failed.

ik had voorheen een nokia 6600 met tomtom5; waarbij dit perfect werkte.

OMSCHRIJVING PROBLEEM:

installatie van tomtom ging prima, vervolgens ga ik tomtom starten en de telefoon vraagt mij of bluetooth ingeschakeld mag worden; ik kies ok; dan krijg ik de keuze uit bluetooth apparaten die hij vindt; ik kies de “BT-GPS”

tomtom komt met de melding “VERBINDING MET GPS WORDT GEMAAKT ”
deze melding blijft staan… ook na 15 minuten is er geen verandering.

Aan de knipperled op de gps kan ik zien dat hij vanaf moment 1 eigenlijk al een verbinding heeft (blue led flashes every second)

ligt het aan de firmware van de n73 ? via de nokia site kan ik nog geen nieuwere kiezen.
ligt het aan de BT-GPS receiver ? wanneer ik de 6600 start doet hij nog prima.

ik ben radeloos ! wie helpt mij

nl2han@hotmail.com

Hoi allemaal,

Ik heb een N73 en probeer daar een volledig legale versie van tt6 op te zetten, echter verder dan sd kaartje plaatsen kom ik niet, want als ik op tt6 icoon in toepassingen klik meld de n73 dat bestand niet uitgevoerd kan worden om beveiligingsredenen....

Wie o wie heeft hier een oplossing voor....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan