Problemen met RDP compatabilliteit met windows live programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

silverbuzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2012
Berichten
2
Hallo,

ik zit nu op een nieuwe account omdat mijn oude e-mail op een of andere manier niet meer werkt

maar ik heb sinds kort windows opnieuw geinstalleerd en het nieuwste programma van windows live essentials geinstalleerd en ik gebruik altijd RDP toegang vanaf mobiel/school/werk

met de oude versie werkte alles prima met RDP maar de nieuwe versie opend een schermpje en die blijft wit waardoor vervolgens windows live applicaties niet meer reageren waaronder MSN en Family Safety

nu hebben wij oppaskindjes die wel eens thuis op de computer zitten en soms wel eens een site aanvragen voor toegang dus dan log ik via RDP in op de administrator account en zet ik de blokkeering van die site er af maar dat scherm blijft nu wit

het zelfde voor MSN als deze ergens op een locatie wordt geblokkeerd log ik via RDP er op in maar die blijft ook wit

ik heb zelf al gezocht maar heb niks gevonden

ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

MvG Raymond
 
Ik vraag me ernstig af of dit wel met RDP te maken heeft.
Log eens fysiek in (met dezelfde gebruikersnaam + ww) op de server/pc die je met RDP benadert (dus gewoon voor het apparaat zelf) en kijk of het probleem er dan ook is.
Zou mij niet verbazen als het probleem er dan ook gewoon is.

Tijs.
 
Hallo Tijs

als ik gewoon fysiek inlog op het apparaat zelf kan ik MSN en Family Safety gewoon normaal gebruiken
als ik het venster er lokaal voor laat staan en met de laptop inlog via RDP wordt het scherm wit en loopt de applicatie weer vast

Raymond
 
Dan heb ik zo snel geen idee. Hopelijk reageert er iemand anders nog met een tip.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan