programma om boodschappen te inventariseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het zelfde:

attachment.php

Bijlagen

• forbidden.jpg
    forbidden.jpg
    22,2 KB · Weergaven: 162
Hoi Xaviera.

Ik had je reeds een berichtje gestuurd, maar dat is kennelijk de mist ingegaan.
Als het Mumzel niet lukt, is er echt iets mis. Ik heb nog gezocht via de zoekmachines maar dan kom je op dezelfde site uit. Inmiddels heb ik het programma verwijderd. Via recovery alles teruggevonden behalve het zip-bestand. Dus jammer! Het exe betand wil niet openen. En www.orov.nl is dat wel iets voor jou? Groet

Laatst bewerkt:
Hallo Bazar, jeetje jij bent er maar druk mee! vind dat heel tof van je hoor, ik heb dat programma geprobeerd en het komt in de buurt van wat ik bedoel.
Alleen is dit wel wat ingewikkeld.
Ik wilde mijn kassabon gaan intikken maar kon in het veld zelf niet tikken, ben er nog niet helemaal achter hoe ik mijn half witje kan invoeren:D
groetjes

Ja daar ben ik weer, heb geloof ik iets gevonden dat heet easycash, het probleem is nu dat ik dat niet kan openen. is er iemand die weet waarmee ik dat moet openen? het geeft aan een onbekend bestandstype te zijn.
En het andere wat ik had gevonden heet davi cash maar dat moet je kopen en daar heb ik het niet zo op:D

Ik kan zo niet raden wat voor een bestand het is.
Staat er iets bij een naam ofzo of kun je een printscreen ervan maken en hier in een bijlage doen.

Ik heb ook easycash van Davilex maar dat is niet één los ding, een heel programma.

hoe maak ik een printscreen? wilde het al copieren maar dat gaat niet met rechtmuisje!!

Zorg dat het venster dat je wil, actief is (op de voorgrond).
Duw op ALT, hou dit vast en duw op PRINTSCREEN.
Open paint en neem "plakken", opslaan als jpg.
Hier als bijlage invoegen.:)

James:)

aktief op de voorgrond?? oooooo wat voel ik me nu dom,
sta ik met mijn muis op die map, druk op alt en er gebeurd niets!! open ik dat ding, dan word me gevraagd waar ik het mee wil openen, druk op alt en er gebeurd weer niets ................... HELP

een printscreen maak je zo:Het bestand wat je niet kan openen staat ergens buroblad ofzo,
nu willen we dat bestandje zien zodat we kunnen vertellen hoe te openen dus wanneer je dat bestand in het zicht hebt druk je alt en printscreen tegelijk in.

hierna ga je naar paint en daar druk je Ctrl en V tegelijk in.

Nu word er een plaatje weergegeven en dit doe je opslaan als gif.
dit plaatje doe je hier in een bijlage zodat we het kunnen zien.

In het volgende voorbeeld is het ACTIEVE scherm met een rode kader omlijnt. Je ziet dat de Titelbalk van dat scherm meer in het oog springt dan de anderen. Ook is van DAT scherm in de taakbalk de knop ingedrukt.

printscr_active_window.gif

Heb je je scherm? Klik erop zodat het actief wordt, duw nu op ALT (je ziet niks), je houdt ALT vast en je duwt op PRTSCREEN.
alt_key.png
vasthouden en dan op
print_screen.gif
duwen.

Nu ga je naar PAINT.
Je klikt op "bewerken" en dan "plakken", nu sla je dat op als jpg en je post het hier als bijlage.

James:)

dank jullie voor deze uitleg dit was nieuw voor mij, helaas zat het bestand vol met wormen (iemand kon het openen voor me) heb het gelijk verwijderd!!!
kan even niets doen ben geopereerd aan hand.

Ben er uit hoor!!

Hallo allemaal, nog maals hartelijk dank voor het meedenken .
Heb na lang zoeken toch het programma Puik aan het werk gekregen, er zit wel een fout in dit programma maar daar word aan gewerkt.
Nu kan ik mijn boodschapjes noteren:thumb:
Het moet op een makkelijker manier gaan in exsel maar aan gezien ik daar niet mee overweg kan is dit een goed alternatief.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan