programma om je programma's mee te organiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
Ik ben iemand die het fijn vind om mijn buroblad een beetje te organiseren.
ik vergeet vaak hoe ik de programmas heten die ik gebruik en dus gooi ik ze alsnog op mijn buroblad.
nou bestaat er zon programma als fences van stardock.. maar ik vind dat maar een lelijk programmatje.

bestaat er niet iets waarmee je je programma's op je computer kan indexeren?
zoiets moet toch bestaan lijkt mij
 
Goedemorgen MegaByter !

Bedoel jij misschien om alle pictogrammen bijv. en ongv. bij mekaar te plaatsen organiseren of verzamelen en zoiets ??

Is het zoiets voor ju wel wat ?? -->> KLIK <<-- Gebruik ik al jaaren ( en langer nog ! ) bij mijn W7ul64bit :thumb:

:D Kijk ongv. ook bij mij -->>Bureaublad.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rocketdock is ook mijn favoriet. Zelf maak ik altijd een snelkoppeling van een nieuw programma en zet die in een map.
Die map kan ik vervolgens vanuit Rocketdock openen.
Rocketdock.jpg

Ik heb er ook een eigen set met icoontjes voor gemaakt.
Mijn desktop is, op een klokje na, helemaal leeg.
Desktop.jpg

Zowel Rocketdock als de taakbalk staan bij mij op automatisch verbergen.
Vandaar dat ook deze niet in beeld zijn.

Hier met beide in beeld. Het zijn 2 beeldschermen:
Rocketdock2.jpg
 
Laatst bewerkt:
:) edmoor moet je eens Gadwin Prt.Scr. proberen :D .. zal je merken vanzelf hoezo ..
 
Ziet er erg goed uit, maar ik heb altijd al genoeg gehad aan de standaard toetsen ervoor van Windows. PrintScrn en ALT+PrintScrn.
 
Hoi,
gebruik ook rocketdoc maar het is mij niet gelukt om het origineel prullenbak icoontje van windows weg te krijgen, en bij jullie blijkbaar wel. Ik weet niet of het mag in iemand anders zijn postje? Sorry
Alvast bedankt
 
Welke versie van Windows gebruik je?
 
ehmm edmoor voor W7 is RocketDock ook niet echt compatibel en die moet je dus onder compatibiliteit in W7 draaien, rest bij alle windows dit kan draaien volgens mij behalve weet niet i.v.m. W10 hoe dat zit :(

I.V.M. Prullenbak dotchie kijk plaatje ! -->> R-Dock.jpg
 
Laatst bewerkt:
ehmm edmoor voor W7 is RockedDock ook niet echt compatibel en die moet je dus onder compatibiliteit in W7 draaien, rest bij alle windows dit kan draaien volgens mij behalve weet niet i.v.m. W10 hoe dat zit
Rocketdock werkt perfect in W10.
Ook m'n eigen icoontjes kon ik zo weer gebruiken.
 
:thumb: Goed dat ik weet Ed ...later bij W10 ik wil weer RDock niet missen ...:D
 
Hoi Ed en Roy, bedankt voor de info
@Ed ik ga stilletjes in een hoekje zitten wenen:confused:
@ Roy rocketdock werkt idd perfect onder W10:)
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er leuk uit die rocketdock, ben alleen bang dat dat niet echt iets is wat ik zoek.
(Doet me een beetje denken aan zon apple systeem :p)

iemand nog meer suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Als dat niet is wat je zoekt zal je duidelijker moeten aangeven wat dan wel de bedoeling is. Anders zal je alleen suggesties krijgen voor soortgelijke programma's. Rocketdock is er nu juist voor om je programma's overzichtelijk in 1 programma bij elkaar te hebben.
 
Laatst bewerkt:
begrijp me niet verkeerd. Heb nu rocketdock en vind het een programma die "redelijk" voldoet aan wat ik wil. Maar toch niet helemaal. Voor nu vind ik dit wel even best hoor. Me buroblad is tenminste opgruimd en daar hou ik van :)
Ben er even een beetje mee aan het spelen en vind het wel een mooi programmatje zo.
Ik zie dat je hem ook zo in kan stellen dat hij vanzelf verbergt als je hem niet nodig hebt.
Mjah. Denkt dat dit wel even voldoet voor nu :)
 
Laatst bewerkt:
Als je zegt wat je meer van verlangt kan ik vast wel zeggen of dat wel of niet mogelijk is met Rocketdock.
 
Heh .... je krijgt snoep dan vervolgens wil je wil een magie-stock beste MegaByter, wist ik dat je zoiets zal wensen;)

Voor jouw eisen en wensen enz..etc.. denk ik i.p.v.RocketDock dat je CubeDesktop ongv. hebben moet, daar zal je volgens mij zeker geen opmerkingen kunnen hebben ...:D ( maar het is niet GRATIS ! ) ...
Denk daar ook aan dat je voor Cube Desktop een goede-systeem hebben moet zoals videokaart/werkgeheugens etc.. ! ....omdat die vreet ook enorm veel geheugens ! :D

Hoe dan ook, iets wat beter dan Cube Desktop zoals ik al zei dat ...... alleen maar Harry Potter een tover-stock is ..

http://www.files.com/image/565760ffd4d25/CUBE DESKTOP !.gif << Kijk dat ! :D

Kijk even Hier -->> KLIK ! Of hier kan ook ! --->> KLIK

Uiteindelijk nu is het vraag of jij niet misschien bedoelde app. zoals Splat ?? .... en Splat is :
CITAAT ! zei:
Deze eenvoudige tool maakt het mogelijk om profielen aan te maken waarmee automatisch of handmatig (met behulp van sneltoetscombinaties) een drietal verschillende processen kunnen worden aangestuurd. Zo kunt u allereerst applicaties, mappen, bestanden en websites openen. Ten tweede kunt u ook processen afsluiten. Ten derde kan Splat op basis van ingestelde profielen Diensten opstarten of afsluiten. enz..en bla.bla.

Rond op Internet INFO over ''Simple Program Launching and Termination'' of over Splat dus, veel meer kan je vinden !
Of je DEZE link over Splat bekijken wil ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan