* spijtig/grappig dat je net je nieuwe competitieblad "Competitietest_Bas" moest noemen, iedere andere naam die niet met "Competitie" begint zou zonder problemen gepasseerd zijn. Ik had die veiligheid erin gebouwd omdat mijn "sjabloon" voor ieder nieuw werkblad, het (verborgen) werkblad "Competitie" is en daarnaast je ook je "Competitie District 61" werkblad had met tal van andere gegevens. Dus doe bovenstaande nog een keer over en noem je competitie "TestCompetitie_Bas" en je krijgt die boodschap niet meer.
*2e belangrijk punt, wil je een naam toevoegen, dan moet je in de laatste cel van "Team" (kolom C) gaan staan, dus hier "ONA 3" op de "Tab" klikken en er gaat een nieuwe lege rij toegevoegd worden aan die tabel en die vul je dan netjes in met die nieuwe gegevens. Anders staan je gegevens buiten de tabel en worden die genegeerd.
* nog een puntje, ik denk dat je AC3 van iedere competitie hebt hernoemd naar "Ronde" ipv. "Match" en VBA zoekt eigenlijk naar een "Match"-kolom, dus ga je dat ook moeten mee aanpassen in VBA.
Je macro zal stoppen op een gele rij met onderstaande inhoud, en je zal die "match" moeten vervangen door "Ronde"
.ListColumns("Match").DataBodyRange.Resize(UBound(aOut2), 4).Value = aOut2 'ajouter les matches