Publisheren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Takua
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Hoe publisheer ik een site die ik in kladblok/word maak?
En ik bedoelde dat ik niet betaal voor een andere domein dan die gratis.
Ik heb een domein waarop ik geen Kladblok/Word/Wordpad sites kan publiceren.
Dat werkt voor geen zak dan moet ik eerst een lange domeinnaam site hebben.
Ik weet al van die programma's alleen het lukt niet.

Help plz.

Laatst bewerkt:
heb je al webruimte en een www naam.

... en als je die hebt, moet je bij je provider een ftp-account aanmaken (als dat er nog niet is), zodat je met een ftp-programma (zoals FileZilla) je handeltje kunt uploaden naar de server van de provider waar je site op staat.

En even een tegenvraagje: als je alles van html afweet, waarom zou je dan ooit een "site" maken met Word in plaats van een site maken met Kladblok? :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Als je er zoveel vanaf weet, waarom gebruik je dan niet een goeie editor zoals Notepad++ of Eclipse of Netbeans ofzo? :P

Anyway, wat CSShunter zegt; ftp account regelen, daarop inloggen en alles uploaden.

Leer lezen en Word is bijna hetzelfde.

... en als je die hebt, moet je bij je provider een ftp-account aanmaken (als dat er nog niet is), zodat je met een ftp-programma (zoals FileZilla) je handeltje kunt uploaden naar de server van de provider waar je site op staat.

En even een tegenvraagje: als je alles van html afweet, waarom zou je dan ooit een "site" maken met Word in plaats van een site maken met Kladblok? :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
Er staat Kladblok/Word als je kan lezen.
En het boeit niet toch bijna hetzelfde want Word helpt echt geen zak hoor.
En Ftp werkt niet bij die sites heb ik al eens geprobeerd.

Laatst bewerkt:
heb je al webruimte en een www naam.
Nee maar daarvoor ga ik niet betalen. Dan moet ik eerst zeker weten dat het een site
wordt waarmee ik zelf verdien met heelveel bezoekers! Maar hoe krijg ik veel bezoekers?

First of all, Word is bijna hetzelfde als kladblok? :rolleyes:

Maargoed, hoe krijg je veel bezoekers? Simpel, door een site te maken waar mensen iets aan hebben. Met andere woorden, maak een site met informatie waar mensen naar zoeken en zorg dat de site zo goed is, dat zij dan ook aan hun vrienden, kennissen, etc gaan vertellen dat ze je site moeten bezoeken.

Content is het állerbelangrijkst. Je kunt voor miljoenen adverteren, als er niets interessants op je site staat komen de mensen niet (terug).

Als jij een site hebt waarop je uitlegt hoe je binnen een dag een miljoen euro kunt verdienen, reken maar dat het dan storm loopt.

Als je echter gaat vertellen dat je konijn Kees heet en dat ie niet van andijvie houdt... Tsja, dan zie ik het somber in.

Anyway, je begrijpt m'n punt denk ik wel. Zorg dus voor goede content, en als je dan nog meer bezoekers wilt, dan zul je moeten zorgen dat je reclame maakt. Dat kan mond-tot-mond reclame zijn, maar ook deelname aan bijvoorbeeld een AdWords campagne.

Hmm, als je alles van html weet, dan heb je vast al gemerkt dat Word html maakt die meestal alleen in Internet Explorer goed werkt?

icon13.gif
Leer lezen en Word is bijna hetzelfde.

Er staat Kladblok/Word als je kan lezen.
O, gaan we katten? :shocked:
Ik gaf je een tip met link over Filezilla, meer niet.
En vroeg me ook even af waarom je een met Kladblok gemaakte pagina hetzelfde vindt als wanneer Word een webpagina maakt. (ik kan le-zen, en dat had ik gelezen). Ik vind namelijk dat Word géén (goede) webpagina's maakt, en in elk geval heel andere dan als ik zelf een (wel goede) webpagina in Kladblok maak.
Nou vind ik: vrijheid van meningsuiting gaat boven alles, dus als jij iets anders vindt, vind ik dat prima. :D

Maar kan jij ook schrij-ven? Als je geen Word maar Wordpad bedoelt, dan is dat inderdaad ongeveer hetzelfde als Kladblok. Dan moet je dat wel schrijven! :)

En Ftp werkt niet bij die sites heb ik al eens geprobeerd.
"Die sites"? - Welke sites?

[Origineel gepost door puppie:
heb je al webruimte en een www naam?
]
Nee maar daarvoor ga ik niet betalen.
Eerst le-zen! Er staat helemaal niet dat het een betaalde provider/www-naam moet zijn.
En ook bij een gratis website zal je toch ergens webruimte moeten hebben om je site op te zetten, bv. op een blog-site. Of, als je vanuit een eigen webserver thuis je website de lucht in wilt hebben, zal je toch op z'n minst een www-naam moeten hebben, al is het gratis bij dot.tk.
Heel simpel: geen domeinnaam = geen website. :)

Voor 3 euri-kwartjes per maand heb je al een eigen .nl domeinnaam, zeggen ze.
Webservers zijn er ook gratis, maar dan moet je zelf alle beveiligingen goed in orde hebben (en bijhouden), terwijl je voor een paar pieken /mnd al een compleet hostingpakket kunt hebben, inclusief domeinnaam.

Dan moet ik eerst zeker weten dat het een site wordt waarmee ik zelf verdien met heelveel bezoekers! Maar hoe krijg ik veel bezoekers?
Als je aan een website wilt verdienen, heb je aan veel bezoekers alleen niet genoeg!
Dan moet je iets te verkopen hebben, wat graag gekocht wil worden! D.w.z.:
  1. een product dat je levert (tegen een concurrerende prijs) = een webwinkel gaan runnen;
  2. of een dienst aanbieden (tegen een concurrerende prijs) = jezelf verkopen met iets wat je kan;
  3. of zó'n goede (gratis) informatie bieden aan je bezoekers, dat anderen (bedrijven, organisaties) graag tegen betaling bij je op de site willen adverteren.
Zo zijn er misschien nog wel een paar dingen te verzinnen, maar in elk geval zal je er veel tijd in moeten stoppen en er zelf hard voor moeten werken. En geduld hebben, want het duurt natuurlijk een tijd voordat zoiets goed gaat lopen.

Eric: Als jij een site hebt waarop je uitlegt hoe je binnen een dag een miljoen euro kunt verdienen, reken maar dat het dan storm loopt.
Jazeker, maar je moet het wel waar kunnen maken! :p
En dat geldt ook voor alle andere dingen die je op een website belooft. Als je bijvoorbeeld zegt:
  • "Html kun je wel helemaal leren bij mij omdat ik dat helemaal kan" en je rekent € ../per uur, dan moet je niet vreemd staan te kijken als iemand na een half uurtje vertrokken is omdat je toch op een aantal vragen geen antwoord weet.
  • Of: als iemand er na 3 lessen achter komt, dat er op internet veel goede websites zijn te vinden, waar je hetzelfde voor niets kunt leren.
  • Of: als je niet verteld had dat de reiskosten er nog bij komen.
Kortom, wat Eric zegt, ben ik het mee eens: je moet echt iets van goede kwaliteit te bieden hebben, dat ook behoorlijk uniek is of waaraan heel veel behoefte is. Anders kan je die veel bezoekers wel schudden. En het rijk worden al helemaal.

Nou, gegroet!
CSShunter

ja dat is dus een domeinnaam.

heel veel mensen denken daar dus niet aan als bijvoorbeeld bij @home kijkt....

dat er dus heel veel websites bij ziggo staan en dat dat allemaal webdomeinen zijn.

First of all, Word is bijna hetzelfde als kladblok? :rolleyes:

Maargoed, hoe krijg je veel bezoekers? Simpel, door een site te maken waar mensen iets aan hebben. Met andere woorden, maak een site met informatie waar mensen naar zoeken en zorg dat de site zo goed is, dat zij dan ook aan hun vrienden, kennissen, etc gaan vertellen dat ze je site moeten bezoeken.

Content is het állerbelangrijkst. Je kunt voor miljoenen adverteren, als er niets interessants op je site staat komen de mensen niet (terug).

Als jij een site hebt waarop je uitlegt hoe je binnen een dag een miljoen euro kunt verdienen, reken maar dat het dan storm loopt.

Als je echter gaat vertellen dat je konijn Kees heet en dat ie niet van andijvie houdt... Tsja, dan zie ik het somber in.

Anyway, je begrijpt m'n punt denk ik wel. Zorg dus voor goede content, en als je dan nog meer bezoekers wilt, dan zul je moeten zorgen dat je reclame maakt. Dat kan mond-tot-mond reclame zijn, maar ook deelname aan bijvoorbeeld een AdWords campagne.

Ja ik maak ook sites waar ze iets aan hebben.
En ik ga echt niet betalen man. Als het misloopt verlies ik (Inpv. verdien) geld.
En ik heb geen geld meer ik heb alles uitgegeven aan Lego (Speelgoed) en Playstation (Ps2) spellen.
Niet dat ik dood ga van de honger want mijn ouders hebben wel geld.
Maar hoe moet ik dan advertenties betalen? Sparen daar ben ik ook voor bezig.
Maar nu kan ik het nog niet, Ik heb nu zoweinig geld.
En ik ga niet voor miljoenen adverteren, zo rijk ben ik niet eens.
Maar dat zou wel stom zijn. Ik hoef geeneens miljoenen heb ik toch niets aan.

Laatst bewerkt:
Niet zoveel berichten gebruik aanpassen!

Tjonge gebruik eens aanpassen dit wordt een grote berichten gedoe!

O, gaan we katten? :shocked:
Ik gaf je een tip met link over Filezilla, meer niet.
En vroeg me ook even af waarom je een met Kladblok gemaakte pagina hetzelfde vindt als wanneer Word een webpagina maakt. (ik kan le-zen, en dat had ik gelezen). Ik vind namelijk dat Word géén (goede) webpagina's maakt, en in elk geval heel andere dan als ik zelf een (wel goede) webpagina in Kladblok maak.
Nou vind ik: vrijheid van meningsuiting gaat boven alles, dus als jij iets anders vindt, vind ik dat prima. :D

Maar kan jij ook schrij-ven? Als je geen Word maar Wordpad bedoelt, dan is dat inderdaad ongeveer hetzelfde als Kladblok. Dan moet je dat wel schrijven! :)

"Die sites"? - Welke sites?

Eerst le-zen! Er staat helemaal niet dat het een betaalde provider/www-naam moet zijn.
En ook bij een gratis website zal je toch ergens webruimte moeten hebben om je site op te zetten, bv. op een blog-site. Of, als je vanuit een eigen webserver thuis je website de lucht in wilt hebben, zal je toch op z'n minst een www-naam moeten hebben, al is het gratis bij dot.tk.
Heel simpel: geen domeinnaam = geen website. :)

Voor 3 euri-kwartjes per maand heb je al een eigen .nl domeinnaam, zeggen ze.
Webservers zijn er ook gratis, maar dan moet je zelf alle beveiligingen goed in orde hebben (en bijhouden), terwijl je voor een paar pieken /mnd al een compleet hostingpakket kunt hebben, inclusief domeinnaam.

Als je aan een website wilt verdienen, heb je aan veel bezoekers alleen niet genoeg!
Dan moet je iets te verkopen hebben, wat graag gekocht wil worden! D.w.z.:
  1. een product dat je levert (tegen een concurrerende prijs) = een webwinkel gaan runnen;
  2. of een dienst aanbieden (tegen een concurrerende prijs) = jezelf verkopen met iets wat je kan;
  3. of zó'n goede (gratis) informatie bieden aan je bezoekers, dat anderen (bedrijven, organisaties) graag tegen betaling bij je op de site willen adverteren.
Zo zijn er misschien nog wel een paar dingen te verzinnen, maar in elk geval zal je er veel tijd in moeten stoppen en er zelf hard voor moeten werken. En geduld hebben, want het duurt natuurlijk een tijd voordat zoiets goed gaat lopen.

Jazeker, maar je moet het wel waar kunnen maken! :p
En dat geldt ook voor alle andere dingen die je op een website belooft. Als je bijvoorbeeld zegt:
  • "Html kun je wel helemaal leren bij mij omdat ik dat helemaal kan" en je rekent € ../per uur, dan moet je niet vreemd staan te kijken als iemand na een half uurtje vertrokken is omdat je toch op een aantal vragen geen antwoord weet.
  • Of: als iemand er na 3 lessen achter komt, dat er op internet veel goede websites zijn te vinden, waar je hetzelfde voor niets kunt leren.
  • Of: als je niet verteld had dat de reiskosten er nog bij komen.
Kortom, wat Eric zegt, ben ik het mee eens: je moet echt iets van goede kwaliteit te bieden hebben, dat ook behoorlijk uniek is of waaraan heel veel behoefte is. Anders kan je die veel bezoekers wel schudden. En het rijk worden al helemaal.

Nou, gegroet!
CSShunter
Tjonge ik bedoel echt word. Word zelf is niet bijna hetzelfde maar de webpagina die
het wordt wel. En kan je weer zo gaan doen want het is typen op de computer heb ik weer gelijk. En joh ik weet alles van Html. En als ik mijne nou is beter maak dan nemen ze wel mijne.
En ik bedoel advertentie dat is niet gratis, dat moet voor veel bezoekers van Erik.
En ik heb al bij Dot.tk gratis domein dat bedoelde ik met gratis.
Ik wil niet eens rijk worden. En iets verkopen probeer ik ook maar dat lukte niet.
1 iemand wou kopen maar die d8 dat het een achtergrond voor een site was.
Dus drm niet meer. En vroeger maakte ik gratis info sites zonder html doordat ik niet in
kladblok kan publiceren maar dat kost mij alleen maar werk daarom wil ik 50 cent per info 1 euro ofzo.
Ik ga nu al uit geld dus,maar rijk worden wil ik niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan