Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een keer een suggestie dan:
Download SP2 als image file en mount daarna de file met b.v. Deamon Tools, Alcohol 120% of Nero Image Drive...klaar!
Anders doe je bij elke fout skippen, dan ga je stuk voor stuk je DLL 's zoeken op internet, moet je wel weten waar je ze naartoe moet kopieren, dus vergeet dat niet op te schrijven en dan zet je ze handmatig op de goede plek, dan gebruik je www.google.nl om uit te zoeken of je daar nog dingen van registreren met regsvr32.exe en die voer je ook allemaal uit.
Dan heb je wel kans dat als je niks vergeet het wel werkt, veel plezier.
Maar hoe maak ik dan een image file en hoe mount ik dat met Deamon Tools
hij gaf toen weer de opdracht om de CD Rom te plaatsen omdat het niet om het originele bestand ging of zoiets.
Tsja, ik wil er ook niet over blijven doorgaan, maar daarvoor heb je de CD van SP2 nodig!!
daar moet je geen brander voor hebben gwn instaleren
Eerst even het hele topic lezen voor je antwoord geeft, SP2 is al geinstalleerd...
Ik gebruik een webcam van Logitech, de bekende quickcam, een soortgelijke te zien op deze website: http://www.staalcomputers.com/catalog/images/LT-MESSNGE_LG.jpg
Nu wil ik echter deze cam aansluiten maar als ik dit doe begint hij te mekkeren over de installatie CD Rom van Window XP SP2 die ik helaas niet heb.
Je weet hoop ik, dat je bij USB apparaten eerst de software moet installeren en pas daarna het apparaat moet aansluiten?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.