Quickcam van Logitech software nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een keer een suggestie dan:

Download SP2 als image file en mount daarna de file met b.v. Deamon Tools, Alcohol 120% of Nero Image Drive...klaar!

Anders doe je bij elke fout skippen, dan ga je stuk voor stuk je DLL 's zoeken op internet, moet je wel weten waar je ze naartoe moet kopieren, dus vergeet dat niet op te schrijven en dan zet je ze handmatig op de goede plek, dan gebruik je www.google.nl om uit te zoeken of je daar nog dingen van registreren met regsvr32.exe en die voer je ook allemaal uit.

Dan heb je wel kans dat als je niks vergeet het wel werkt, veel plezier.

Nog een keer een suggestie dan:

Download SP2 als image file en mount daarna de file met b.v. Deamon Tools, Alcohol 120% of Nero Image Drive...klaar!

Maar hoe maak ik dan een image file en hoe mount ik dat met Deamon Tools

Anders doe je bij elke fout skippen, dan ga je stuk voor stuk je DLL 's zoeken op internet, moet je wel weten waar je ze naartoe moet kopieren, dus vergeet dat niet op te schrijven en dan zet je ze handmatig op de goede plek, dan gebruik je www.google.nl om uit te zoeken of je daar nog dingen van registreren met regsvr32.exe en die voer je ook allemaal uit.

Dan heb je wel kans dat als je niks vergeet het wel werkt, veel plezier.

Dat droeg ik iets hoger in dit topic ook al aan. Tot nu toe is het maar 1 file usbccgp.sys die hij nodig heeft. Waar moet ik deze file dan plaatsen?

Ik heb dat bestand usbccgp.sys gevonden en in de daarvoor bestemde map van C:\WINDOWS/system32/drivers geplaatst maar hij gaf toen weer de opdracht om de CD Rom te plaatsen omdat het niet om het originele bestand ging of zoiets. Ik heb toen het bestand maar weer verwijderd. Hoe nu verder?

Blijven we daar over door gaan? Ik wil graag de originele file ergens downloaden. Waar kan dit?

Tsja, ik wil er ook niet over blijven doorgaan, maar daarvoor heb je de CD van SP2 nodig!!

Eerst even het hele topic lezen voor je antwoord geeft, SP2 is al geinstalleerd...

Ik heb de file gedownload en nu? Een image van maken en daarna mounten met deamon tools? Maar hoe maak ik van een exe file een image file want met een exe file valt er niets te mounten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan