Raar Foutmelding ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kun je eens naar deze computer gaan, daar rechtermuisknop op de c schijf, dan eigenschappen, daar klik je op het tabje beveiliging, onderin op de pagina zie je geavanceerd, klik daar op klik op het tabje eigenaar

komt TrustedInstaller voor in de lijst?
 
dan is dat het probleem.. betekend dat je als admin niet de eigenaar bent.. hmmm...

hoe je dit wijzigt kun je hier vinden. echter, deze bescherming zit er wel op met een reden en kan gevolgen met zich meebrengen, ik bevind me nu in een gedeelte van ICT waar ik niet heel erg veel verstand van heb.. hierop zal ik google even over moeten raadplegen.. je kunt zelf natuurlijk ook zoeken;)

ik zal morgen middag dit nader onderzoeken
 
we gaan het anders proberen..

rechtermuisknop op de C schijf(in deze computer), ga naar het tabblad extra en klik bij foutcontrole op nu controleren...

stel het venster dat nu in beeld is zo in:
10mlbm0.png

en druk op starten
klik op schijfcontrole plannen

start nu de PC opnieuw op.. als het goed is begint er nu een fout controle
dit kan in 30 min kaar zijn maar ook 1+ uur duren
 
Heb helaas nog steeds de foutmelding, alleen hij loopt niet meer vast:)!
Dat is al een goede vooruitgang. Was eigenlijk al van plan om nieuwe laptop te halen, deze heeft een beetje moeite met de meeste 3D tekenprogramma's xD
Maar zolang deze het nog doet is mooi meegenomen.
 
Staat er al op:) Altijd een standaard programma voor mij

Aan je smiley te zien ben je gamer xD correct?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb je al tuneup utilities? die kan ook nog wel helpen met het fixen van je pc

ik game zoiezo... maar ben sinds gisteren de smiley achterstevoren gaan doen omdat ik die msn smileys en de smileys hier(no offense) lelijk vind...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aaaah op die fiets, het viel me op dat de meeste mensen in wow dat ook doen. Dus ik nam aan dat jij het daarvan had
 
mijn WoW tijd is voorbij.. raakte het plezier erin kwijt... maar tuneup utilities lijkt mij een goede stap om te nemen;)

ik ga nu naar slapen, maar sta morgen weer voor je klaar:)
 
Ontzettend bedankt tot zover!
En zelfde hier, Wow tijd voorbij. Werd iets teveel van een verslaving.
Zal morgen wel effe updaten hoe het ervoor staat.
 
Hoppa.png


Hoppa, ziet er goed uit......(not)

Maar werkt wel goed dat programma!
 
je moet het zo zien:
mooi! hij vind allemaal troep en fixt het!

dan is er een grote kans dat het opgelost is;)
 
Verschillende berichten samengevoegd, blijf on-topic en maak er geen slow-chat van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan