Rare keyboardtekens op client computer via LogmeIn

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Gebruik LogmeIn al jaren. Nu overkomt me opeens een zeer vreemd probleem. Als ik vanuit host naar cliënt ga typen krijg ik met dezelfde toets achterelkaar ingedrukt steeds ander tekens. Ziet er dus zo uit:dh5hB;/?KJGH Kan dus het keyboard niet meer gebruiken. Host win 8.1 pro/ cliënt windows 7 pro. Logitech MK700 toetsenbord aan beide kanten met setup van Logitech laatste versie. Probleem opeens verdwenen zonder dat ik weet waardoor en nu ook weer terug gekomen zonder dat ik er achter kan komen ( ook niet via google) waardoor. Wel vervelend want ik moet vaak op afstand opereren.

Laatst bewerkt:
Is een draadloos toetsenbord, en dus (qua vreemd karakters) vatbaar voor (o.a.)
a. Batterij (bijna) leeg
b. Omdat het geen gecertificeerd apparaat is zendt/ontvangt hij op de vrije 2,4 Ghz band. Betekent ook dat interferentie van bronnen in de buurt (denk aan iemand anders die een draadloos toetsenbord gebruikt op dezelfde frequentie, zendamateurs, mobiele telefoons, wifi netwerk etc.) een probleem kan zijn.

Tijs.

Echt al jaren probleemloos, hier niets veranderd, op praktijk ook niet, batterijen vol. Mijn huis heel groot met dikke muren niemand in de buurt. Nooit problemen. Ga even met logmeIn communiceren, bedankt

Wat me nu opvalt is wanneer ik het beeld verklein van de cliënt dan worden wel de juiste letters getoond. Soms spontaan de goede letters bij vol beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan