Realtek HD audio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedere seconde een nieuw bericht plaatsen is niet wenselijk. Ik heb een heleboel berichten samen gevoegd die ook makkelijk in één bericht hadden gekund. Indien nodig gebruik je de knop "aanpassen"......

Dus moet ik Gewoon deze 2 bestanden in het mapje doen? (de snelkoppeling ervan)
Want deze 2 bestanden staan dus ook in de taakbeheer/processen,
Ik kan verder geen andere .exe bestanden vinden in de *Processen* Die in het mapje van *Realtek* Staan.

Oke, Bedankt.
En als dit niet werkt? wat zou ik dan kunnen doen?
Ik heb ook van mensen gehoord dat ik bij apparaatbeheer gewoon bij besturing van geluid , video, spelletjes alles moest verwijderen, en daarna de realtek driver opnieuw downloaden, en dan opnieuw opstarten en dan zou hij het ook doen? (Zijden ze)

Kan dit?
Wat zou ik anders nog allemaal kunnen doen?
(Als je zo wat weet )

Oke dus, RAVBg64.exe *Dit .exe bestand* Moet ik een snelkoppeling maken, Bijvoorbeeld op mijn Bureablad, en dan in die ene map plakken, En dan opnieuw opstarten en dan doet hij het gewoon na elke keer dat ik opnieuw opstart?

(Ik hoef dus niet meer die ene 2 bestanden erin te plakken?
FMAPP.exe
RAVCpl64.exe ???

Ik moet alleen RAVBg64.exe er in te plakken via een snelkoppeling op mijn bureablad?

(Wat ik dan wel raar vind is dat RAVBg64.exe niet in mijn processen staat? :O )

Laatst bewerkt:
Even een vraag tussendoor: hoeveel bit besturingsysteem gebruik je ? ( windows 7 32 bit of 64 ) , en welke driver heb je gedownload ? Gezien realtek aparte drivers voor 32 en 64 bits besturingssystemen aanbied.

(Mocht je de verkeerde aantal bits hebben gedownload) Kan dit dan dit probleem veroorzaken? dat hij als je hem hebt gedoenload wel doet, maar zodra je hem opnieuw opstart dat hij het niet meer doet?

Okee, dat is best apart. Heb zelf ook altijd gehannes met die driver. Sindsdien doe ik het niet meer updaten :D. Wat ik meestal moest doen was: " oude driver " verwijderen van systeem, pc herstarten, niet laten zoeken naar nieuwe drivers. Als ie dit wel doet, naar apparaat beheer gaan, zoeken naar high definition audio driver ( of iets in die geest ), rechter muisknop erop klikken, installatie ongedaan maken. Daarna de realtek driver opnieuw installeren, en wederom pc herstarten.

Oke, zal even kijken, maar zoals ik al zei, als je de 32 bits hebt geinstaleerd op de 64 bits systeem, kan het dit probleem voor doen?

(Mocht je de verkeerde aantal bits hebben gedownload) Kan dit dan dit probleem veroorzaken? dat hij als je hem hebt gedoenload wel doet, maar zodra je hem opnieuw opstart dat hij het niet meer doet?

9 van de 10 keer zal het programma dan aangeven ( als je bijvoorbeeld een 64 bits driver download voor een 32 bits besturingssysteem ) dan het niet compatible is met je besturingssysteem. Mocht het alsnog geinstalleerd zijn, dan zal het zeker niet, of niet goed werken.

Oke ik zal even kijken, Mischien heb ik wel de verkeerde aantal bits gedownload, Als dit zo is, hij doet het wel als ik hem zeg maar opnieuw instaleer maar na het herstarten doet hij het niet meer, Kan dit dan komen door de verkeerde aantal bits? Of zou dat niks uit hoeven maken

Dan zou het kunnen dat het wat conflicten heeft, en daarom niet, of niet goed werkt. Maar dat kan ik niet met zekerheid vertellen. Ik heb het zelf alleen meegemaakt dat een programma bij installatie al zei dat het niet compatible was, dus erg ver kwam ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan