Rechtermuisknop menu laad heel sloom

• Onderwerp starter Onderwerp starter MrMusic1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MrMusic1

Hallo,

Als ik op het bureaublad op een snelkoppeling met mijn rechtermuisknop druk, duurd het soms wel <1 minuut voordat hij geladen is. Ook laad het rechtermuisknopmenu heel langzaam als ik in folders aan het browsen ben en op andere momenten. Kortom: het rechtermuisknop menu laad heel sloom.
Dit is erg irritant als ik snel even iets met een bestand wil doen.

Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt,

MrMusic1

Mrmusic1. Wat kun je zoal doen om dit te proberen. klik hier en doorloop eens. Nooit geschoten is altijd mis. Werkt het niet dan is er iets anders aan de hand. ;)

Wellicht iemand anders. Ik zou het verder niet weten, jammer dat het niet oploste.

Je zou misschien een herinstallatie kunnen overwegen als je dit probleem niet op kunt lossen. Of internet explorer opnieuw instellen. :confused:

@MrMusic1
Als ik je andere topic bekijk, heb je of een geheugenprobleem, een schijf die volloopt (of een slechte schijf) of te weinig virtueel geheugen.
Krijg je geen foutmeldingen?
Hoeveel vrije ruimte heb je nog op de schijf en hoeveel RAM-geheugen heb je aan boord.
Hoe groot is je wisselbestand en is dat dynamisch of statisch ingesteld?
Doe ook eens een chkdsk /f

Laatst bewerkt:
Ik heb bijna niks op de C schijf staan, bij mij staat alles op de E schijf (externe harde schijf).
Foutmeldingen krijg ik niet.
Ik heb 1GB RAM aan boord.
Mijn wisselbestand heeft 1534 MB.
Ik weet niet of hij dynamisch of statisch ingesteld is.
Mijn C schijf heeft in totaal 37 gb, en daarvan is de vrije ruimte 23,8 GB.

Koppel die externe schijf eens los, herstart de PC en kijk eens wat er dan gebeurt.
Kijk ook eens in de logboeken van Windows of daar fouten staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan