Recovery partitie win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
245
Ik heb een laptop van HP met Windows 7. Op de schijf staat een recovery partitie en een partitie met HP tools.
Na een upgrade naar Windows 10, waar in totaal niet tevreden over was, besloot ik op terug te gaan naar wind 7. Een downgrade uitvoeren in win 10 lukte niet. Win 10 startte ook niet meer behoorlijk op.
Via een OEM versie, op het net gedownload, heb ik de juiste Windows versie terug kunnen installeren.
Dit is echter een Engelse versie en bezit niet alle tools die er bij aankoop op stonden.

Mijn vraag: hoe kan ik recovery uitvoeren (zonder HP recovery tool)? Via uitvoeren of zo?

Mvg
 
Heb je de recovery partitie gewist dan ? Welke laptop hebben we het over ?
 
De laptop is een HP pavillion dv7, de recovery partitie heb ik niet gewist maar de recovery tool, dat het proces in gang moet steken en dat onder startknop te vinden is, is niet aanwezig door die herinstallatie vanop dvd. Ik heb die gedownloade Windows op de C: gezet
 
Gebruik hiervoor bij het opstarten van de dv7-4040ed de toets F11.

Je komt nu in het recovery-menu. Hier volg je de stappen om de dv7-4040ed terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let er op dat je een back-up maakt van alle gegevens en programma''s, aangezien een recovery alle data op je harde schijf wist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan