• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

reeks onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bosch_Guido

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
Hallo allemaal,

ik heb op een eerdere vraag een tip gekregen om eens naar funcharts te kijken. Klinkt allemaal leuk, maar ik kom er niet echt uit. Ik heb een bestandje bijgevoegd wat weergeeft wat ik wil. Op blad 2 staat de grafiek met balken. De balken beginnen op een variabel punt (hoe weet de grafiek dit) en hebben een bepaalde lengte. Op het eerste blad wil ik vervolgens hetzelfde voor elkaar krijgen, maar dan met mijn gegevens en het lukt me gewoon niet.:mad: Ik krijg op vblad 1 reeks 3 gewoon niet zichtbaar en dat is nou juist de reeks waar het over gaat.

Wie kijkt er even naar voor mij?

Guido

Bijlagen

bericht van jan van asseldonk :D

Kijk op http://www.oaltd.co.uk en kijk bij Stephen Bullen naar de funcharts. funchrt3 geeft mogelijk een oplossing voor je probleem.

Op de site van Stephen Bullen vind je nog veel meer rondom grafieken en de mogelijkheden daarmee.

Bekijk ook de pagina's van de andere MVP leden eens. Heel veel voorbeelden en veel van te leren.

Ja, klopt. :o

Het werd een beetje onoverzichtelijk. Ik had er wel netjes bijgezet dat ik de link van iemand anders hier op het forum gekregen had :rolleyes:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik kom er nog steeds niet uit....

Ik ben er weer

halloo
wat bedoel je nu precies :confused:

ik heb er nu een voorbeeldje bijgedaan :o
maar bedoel je zoiets of moet die witte/beige balk mee verspringen ?? :rolleyes:

het word zomer dus dat zwembad moet WEL open :cool:

Bijlagen

Hallo,

als je in de zip kijkt, kun je zien dat ik een tabblad "niet goed" heb gemaakt en een tabblad "goed". Op het tabblad niet goed staat de informatie die ik wil verwerken. Het gaat mij om de beige balk op het tabblad "goed". Deze wil ik graag zien in de grafiek op mijn blad. Dit om de openingstijden te tonen. Zoals gezegd. Het ene bad gaat 7 uur open en het andere om 9 uur. Dat wil ik zien te verwerken in de grafiek. Als ik het bestand van Martiny open, krijg ik bij het tabblad met mijn gegevens alleen twee grafieken die over elkaar heen staan :confused: ... of ligt dat aan mij?

Guido

we zijn er weer

ja dat klopt
alleen is die 2e grafiek van mij nu wat je bedoelt:o

Ik denk dat we een beetje langs elkaar zitten te praten
maar das niet erg we praten :thumb:

dus je wilt de openingstijden
in en bepaalde kleur verspringend hebben en dan de lengte gekoppeld aan de openings tijden
en het begin gekoppeld aan de (begin) opening
of wil je zoals een mijn grafiek gewoon zien hoelang het bad geopend is :o
EN dat blauw lijntje van jouw wat is dat? en moet er dat inblijven ? :o

ok, dit is wat ik bedoel.... :cool:

Zie het plaatje voor meer info :thumb:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Bijlagen

• voorbeeld openingstijden.JPG
    voorbeeld openingstijden.JPG
    31,4 KB · Weergaven: 39
NU snap ik het

Oke