Beste mensen,
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben bezig een lijst maken voor mijn schoonzus als de klant betaald heeft en je dat ook aangeeft met een checkbox dat de regel dan automatisch verwijderd wordt van tabblad open en verplaatst word naar het tabblad betaald.
Ik ben de volgende vba code tegengekomen op het net:
Kan ik deze vba code ook gebruiken voor mijn excel bestand? Wat moet ik bij het woord afgehandeld plaatsen en moet ik blad 2 veranderen in het woord betaald ? als het met een checkbox gedaan moet worden. Hoe kan ik de tekst checkbox verwijderen?
alvast bedankt
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben bezig een lijst maken voor mijn schoonzus als de klant betaald heeft en je dat ook aangeeft met een checkbox dat de regel dan automatisch verwijderd wordt van tabblad open en verplaatst word naar het tabblad betaald.
Ik ben de volgende vba code tegengekomen op het net:
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Count = 1 Then
If Target.Value = "Afgehandeld" Then
Range(Target.EntireRow.Address).Cut Blad2.Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1, 0)
End If
End If
End Sub
Kan ik deze vba code ook gebruiken voor mijn excel bestand? Wat moet ik bij het woord afgehandeld plaatsen en moet ik blad 2 veranderen in het woord betaald ? als het met een checkbox gedaan moet worden. Hoe kan ik de tekst checkbox verwijderen?
alvast bedankt
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: