RPG Of Egypt

Status
Niet open voor verdere reacties.
hetzelfde probleem hier:
! C:\Documents and Settings\xD\Bureaublad\RPGEGYPT (2).zip: Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd
en als ik het wil openen nog in winrar:
! Kan "C:\DOCUME~1\xD\LOCALS~1\Temp\Rar$EX02.235\RPGEGYPT.exe" niet uitvoeren

:thumb:

In versie 1.5:

-Kan de farao elke bouwtekening nog maar één keer geven.
Alle items met paleis of pyramide worden verwijdert uit de combobox.
Er kwamen er te veel in door dat het steeds werdt geupdate en werden ze weer toegevoegd.

-Kan elke bouw tekening nog maar een keer kopen bij de academie.
En de bouw tekening zijn goedkoper

-Meer kans dat er een soldaat wordt gevangen genomen bij de bank als je hem overvalt 15%.
Je steelt minder goud tussen de 0 en 5000

-Bij de farao kan je meer soldaten krijgen tussen de 0 en 600

-Alle tabbladen hebben een achtergrond van twee kleuren die in elkaar overgaan.
Je kunt de kleuren zelf in stellen bij tabblad rpg of egypt en dan kleur 1 en kleur 2.

-De labels waar de kleuren worden weergeven laat nu de kleur zien.

-Het splashscreen heeft ook een mooie achtergrond gekregen.
Van de kleuren: rood groen blauw geel.
En wordt geheel door code gemaakt!

-Je kunt ook nog weer het splash screen bekijken als je in het menu op Start scherm klikt bovenste toolstrip.
Als je afsluiten druk je op Esc en als je verder wilt met het spel druk je op Enter.

Meer aanpassingen zijn er nog niet!

Als je nog een leuk idee hebt hoor ik het graag!:D

Ik krijg een fout na de splashscreen: Fout opgetreden en moet afgesloten worden etc...

attachment.php

Bijlagen

• screen.png
    screen.png
    77,7 KB · Weergaven: 92
De vorige keer had ik het al gemeld dat ik een fout kreeg. Nu krijg ik deze waar als ik versie 1.5 probeer uit te pakken.

Heb je misschien een nieuwe versie van WinRar (Als je hem daarmee inpakt)?

Ik heb het geld geleend van de bank. En als ik parels, papyrus of graan wil kopen en het kost precies hetzelfde als het het geld wat ik heb, dan zegt ie dat ik te weinig geld heb.

Ja klopt... Ik moet eigenlijk overal nog achter zetten -1;) Dan kan je het wel kopen

gedownload ik dacht dat het anders was maar echt heel leuk:thumb: alleen ik heb de 1.00 versie ofzo maar maak er ook its dat je de dag vooruit kan spoelen is handig

da's zo maar ik hoef hem ook eigelijk niet zovaak te spelen een tip maar er meerdere dorpen op... of dat je een eigen stad/land ofzo kan in nemen dan doe je er langer over en dus leuker

Zeg kerel, eerst even zeggen, echt klasse gemaakt, leuk spel! ;-)

Mn vraag is als ik graan, parels, papyrus koop en 2 dagen wacht is de verkoop prijs dan hoger op de markt?

dat is die dan niet maar als jij een offer bringt dan kan je het voor meer verkopen en voor minder in kopen..

Jep:thumb:

Ik ga nog eens een nieuw spel maken wat ongeveer net zo gaat, alleen natuurlijk iets beter:D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan