Samsung Z500V

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sportingboy

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
Ik heb dus een Samsung Z500V gekocht op eBay van iemand uit Frankrijk. Ik heb hem al een jaar en hij werkt goed. Ik heb nog nooit Vodafone of 3G gebruikt maar ik vroeg me af of dat mogelijk is? Ik woon in België en heb een Proximus kaart maar mijn gsm is niet ingesteld voor Proximus maar voor SFR (Franse provider). Is het mogelijk om met mijn gsm toch van Vodafone te genieten?

Bedankt

Heeft deze telefoon soms een simlock? Heb je al geprobeerd of ie werkt met je Proximus-simkaart?

Ik heb een Proximus-simkaart en ik kan er mee bellen, alleen niet gebruik maken van Vodafone dingen zoals 3G.

Laatst bewerkt:
Misschien dat de juiste instellingen nog niet in de telefoon staan? Kijk eens hier: http://live.proximus.be/nl/Multimedia_Services/MUS_Online.html

Bij sommige providers moet je je ook nog apart aanmelden om gebruik te maken van zaken als Vodafone live. Ik weet niet hoe dat bij Proximus geregeld is.

En tot slot, als het dan nog allemaal niet werkt, dan kan het zijn dat je huidige simkaart niet geschikt is. Toen ik hier in Nederland gebruik wilde maken van 3G, had ik daarvoor een nieuwe simkaart nodig. Die kon ik toen gratis omruilen bij mijn provider.

Even naar Proximus bellen en vragen of ze de juiste instellingen via een sms bericht naar je gsm willen sturen, je kan ook meteen vragen of ze 3G en UMTS op je simkaart kunnen aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan