scherm 90° gedraaid

Status
Niet open voor verdere reacties.

xgerardx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
1
Nadat mijn dochter (WIZZKID;) ) een spelletje op internet heeft gespeeld zijn de instellingen zo gewijzigd dat (ook na het opnieuw starten van de pc) de scherminformatie 90° is gedraaid en als 'portrait' gepresenteerd wordt.
Ons scherm staat op zijn/haar zij :eek:

Wie weet hoe ik de instellingen weer kan terugzetten?

m.v.g.
Gerard
 
das een goeie vraag en ik heb het geweten.

was het niet alt+ 1 van de pijltjes toetsen?//?

weet het niet meer zeker
 
weet vrij zeker dat het een toetscombinatie is, we hebben ontzettend veel mensen altijd in de zaak met deze fout, ben alleen de oplossing ff kwijt :eek:
 
Zou kunnen maar ik heb rechtsonder in mijn taakbalk een icoontje van nvidia waarmee met de instellingen van de videokaart, en daarmee kan ik het scherm ook draaien.
 
Jozo zei:
Zou kunnen maar ik heb rechtsonder in mijn taakbalk een icoontje van nvidia waarmee met de instellingen van de videokaart, en daarmee kan ik het scherm ook draaien.

dat is inderdaad ook zo'n geweldige optie dat ze moeten verbieden ;)
 
BANDIT123 zei:
Dat is een opmerking die ik niet snap,wel eens aangedacht dat dat een heel erg handige Functie is.

Dus leg dat verbieden eens uit ,Waarom???

Een erg handige funktie voor maar een klein groepje mensen.
De gemiddelde koper van een laptop heeft deze funktie niet nodig.
Dat de funktie erop moet zitten is uiteraard erg handig, maar ze moeten hem niet binnen '" perongeluk klik bereik "zetten.

We hebben vaker mensen helemaal overspannen aan de balie staan dat ze niet weten wat er gebeurd is en al helemaal niet meer weten hoe het op te lossen.
 
BANDIT123 zei:
>>>>>>>We hebben vaker mensen helemaal overspannen aan de balie staan dat ze niet weten wat er gebeurd is <<<<<<<<<

dan is je beroep?????

En de oplossing zal je dan wel kunnen geven????En die is???

Technische Dienst bij een bekend ict bedrijf... zoals ik hierboven al zei, tis me effe ontschoten welke toetscombinatie het was.
 
Er is geen toetsencombinatie voor, die kun je wel instellen bij de geavanceerde instellingen in beeldschermopties, bij de draaihoek.

Maar waarom wil je overal antwoorden neerplempen @pc-maken.nl, wil je jezelf bewijzen ofzo?:confused:
En ook nog bij veel ouder topics.:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Er is geen toetsencombinatie voor, die kun je wel instellen bij de geavanceerde instellingen in beeldschermopties, bij de draaihoek.

Maar waarom wil je overal antwoorden neerplempen @pc-maken.nl, wil je jezelf bewijzen ofzo?:confused:
En ook nog bij veel ouder topics.:shocked:

daar stond het toch, ctrl alt pijltjes toets.

wat moet ik bewijzen, mag toch wel een avondje forummen.. bij mij zijn alle berichten nog nieuw of is dat een probleem?
 
pc-maken.nl zei:
daar stond het toch, ctrl alt pijltjes toets.

wat moet ik bewijzen, mag toch wel een avondje forummen.. bij mij zijn alle berichten nog nieuw of is dat een probleem?

Zinnige antwoorden zijn geen probleem, maar nietszeggende en herhalingen van eerder geplaatste zijn irri en dragen toch niet bij tot een oplossing.;)
 
Lange Pier zei:
Zinnige antwoorden zijn geen probleem, maar nietszeggende en herhalingen van eerder geplaatste zijn irri en dragen toch niet bij tot een oplossing.;)

dat er een toetscombinatie is wat het veroorzaak is nietzeggend :D

:confused: :confused: :confused:

sorry bill, zal me rustig houden'


tnx jozo :cool:
 
en het elkaar moeilijk maken is ook geen optie hier bij helpmij.
en ja ik gebruik de 90 graden functie vaak.
zelfs mijn beeldschermin vieren delen is heel vaak in gebruik en ik ben blij dat het kan met nvida
 
die toetsen combinatie klopt wel, hoef je niet in te stellen perse en doet 't bij sommige computers wel, en sommige niet. hier niet, hier heb ik zojuist uitgevonden dat wanneer ik alt -> doe dat ik dan een pagina voor uit of een pagina terug ( alt + <--) ga ;)
 
de oplossing:

dan eindelijk de oplossing: CTRL ALT <pijl omhoog>

succes!
 
@wilster73: Welkom op Helpmij..;)

En met deze toevoeging gaat er nu een slotje op het topic.
Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust gelaten worden. Tevens stond je toevoeging al in een eerdere posting.

Uit de huisregels waar je zojuist mee accoord gegaan bent;


•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan