Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door gast0225
Je hoeft zelf geen letter op te geven.............
Machine uitzetten, XP CD erin en dan pas aanzetten.
Geplaatst door gast0225
De diskette moet NIET in de A drive als je de CD van XP in de CD lade hebt zitten en de stroom erop zet.
Geplaatst door Birdyy
Hier Birdy weer even in de strijd: Martijn zit boven, ik beneden, en roep je antwoorden door.........
Wat hoor ik van boven"als hij de D wil formatteren dan wordt het niet ondersteund"
en als hij opstart via cd zonder diskette dan komt boot failure
Trouwens: wát een geduld hebben jullie zeg, de hele dag al. En wat zóu het prachtig zijn als het allemaal werkt............... de aanhouder wint :thumb:
Geplaatst door Birdyy
Vervolg:
de pc herkent de cd-drive niet; er staat op de cd wel setup.exe (even gecheckt op deze computer die het wel doet), maar op die van Martijn wordt het niet herkend
Ik kan kiezen tussen met en zonder cd ondersteuning.. dus ja het is er welGeplaatst door gast0225
als je niet de goede 98 bootdisk hebt gedownload (dus een echte 98SE) bestaat de kans dat er geen cd ondersteuning mee wordt geboot bij het booten.
als je ales goed hebt staan, bios etc. en de schijf / schijven zijn geformatteerd dan MOET je kunnen booten met de XP CD
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.