Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door gast0225
Daarom snap ik er langzamerhand geen tierelier meer van..................
Technisch lijkt alles ok dus Windows moet booten..........................
Geplaatst door Birdyy
Guess what!!!
//Martijn: Ik heb in de BIOS ook de Floppy op CDROM gezet, ineens kreeg ik een blauw scherm met linksbovenin......
WINDOWS XP SETUP!!!!!!
EINDELIJK!!!
Ik ben zó blij!
Ga nu even verder.
"WELkom bij setup" hoor ik mam boven roepen
Bedankt Pasja!
Had ik uiteraard al aan gedacht. Nogmaals bedankt voor je hulp, tijd, en wijsheid.Geplaatst door gast0225
Advies : als de machine helemaal is ingericht, zet dan in het bios de floppy weer op de 2e plek.
Had ik uiteraard al aan gedacht. Nogmaals bedankt voor je hulp, tijd, en wijsheid.
Ik zet alleen deze post pas op opgelost als XP er daadwerkelijk opstaat
// Martijn:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatst door gast0225
wat je nu in het bios hebt gedaan is onlogisch en m.i. onverklaarbaar, maar als het werkt................ zucht
wordt dan:Er zijn slechts 2 dingen die ik kan bedenken waarom een XP CD in een CD drive niet wil booten:
de CD zelf is vuil / beschadigd OF
het CD station is naar de kl**ten.
Er zijn 3 dingen die ik kan bedenken waarom een XP CD in een CD drive niet wil booten:
de CD zelf is vuil / beschadigd. OF
Er is iets mis met de BIOS, zet tijdelijk de eerste twee devices op CDROM en de derde op IDE-1. OF
het CD station is naar de kl**ten.
Geplaatst door gast0225
Da's redelijk bijzonder. Ik ben ooit nog begonnen met een Philips MX2 (heette dat ding zo.... MX2?) en was dit nog niet tegengekomen.
Mooi voor Birdyy dat alles uiteindelijk dan toch logisch / verklaarbaar blijkt te zijn. Het betekent dat er dus helemaal niets mis is / was met het systeem.
Geplaatst door gast0225
Klopt,
de suggesties moeten idd. worden uitgebreid naar meerdere mogelijke oorzaken, maar het woord "mis" zal daar dan wegkunnen, nu blijkt dat het een bekend verschijnsel kan zijn bij wat oudere pc's..................
Geplaatst door Ellasar
- Birdyy heb je 1 of 2 cdrom spelers?
Als je er 2 hebt, druk de cd eens in de andere bij het opstarten
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.