Scrollbar instellen bij Dreamweaver MX

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Hoi Allemaal,

Ik weet niet of er mensen zijn die bij het ontwerpen van websites Dreamweaver MX gebruiken?

Ik ben namelijk met een website bezig en nu liep ik tegen het volgende probleem.

Links heb ik van mijn website een menu gemaakt, als je hier op klikt komt er een submenu. Het submenu is echter wel veel te lang, hierdoor komen niet al knoppen in beeld. Normaal zou er dan autom. een blauwe scrollbar komen, dit doet Dreamweaver MX echter niet autom. aanmaken.

Weet iemand hoe ik dat met Dreamweaver MX kan instellen. Of weet iemand hoe ik met Dreamweaver MX een inline-frame maak?

Kijk op de foto wat ik bedoel met scrollbar.

Alvast bedankt!

Gr. AdXenos

Zo'n inline-frame bedoel ik ja.

Alleen als ik deze met DW invoeg krijg ik die melding betreft de browser. Ook kan ik niet goed zien waar hij exact zit, dus kan heel moeilijk daar in iets plaatsen.

Ik moet toch heel de html code copieeren?

<html>
<body>

<iframe
src ="default.asp">
</iframe>

<p>Some older browsers don't support iframes.</p>
<p>If they don't, the iframe will not be visible.</p>

</body>
</html>

En als ik hem niet zie kan de breedte en de lengte niet bepalen.

Heb je toevallig nog suggesties?

Gr. AdXenos

Via de preview functie (F12) van DW kan ik het mijn iframe prima zien.
Hoogte en breedte aanpassen; ik zei al, je kan zelf height en width instellen.

De code van mijn eigen iframe:
PHP:
<iframe name="main" src="hierjelink.htm" width="480" height="550" frameborder="0" framespacing="0" scrolling="yes">
</iframe>

Thnx!

Ik heb idd iets aan je frame gehad. In je html regel staat scrolling="yes", dus al ik een nieuw frame aanmaak moet ik ff in de html codes dat veranderen.

Bedankt!

Gr. AdXenos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan