Service Pack 2 voor Windows XP verschijnt al in december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door humpe
Het ging mij er alleen omdat de datum naar nu schijnt op 14 september gerealiseerd zou gaan worden om te kunnen downloaden de NL versie.

Ja, als Update in de Windows Update, maar de volledige SP2 kan je nu dus al los downloaden.
 
zouden de heren er rekening mee willen houden dat alle posters in dit topic nu voortdurend met emails gefronteerd worden over een persoonlijke discussie die eigenlijk off-topic zijn.:cool:
 
Geen Home of Professional meer in opstartscherm

Op kantoor laptop en een oude thuis SP2 geinstalleerd esp UK en NL. Zoals anderen al schreven staat er nu geen Home of Prof meer en voor de Home gebruikers is het balkje nu ook anders van kleur,

Vraag aan de experts :

als SP2 via de Autoupdate gedownload wordt is het aannemelijk dat dat zo blijft dus geen vermelding meer van Home of Pro ?

Gr
 
Of het er iets toe doet weet ik niet, maar ga er maar gewoon vanuit dat de vermelding home of pro voortaan achterwege blijft.
 
Kan het komen door sp2 dat hulp op afstand in messenger niet meer werkt? Hebben jullie hier al wat van gehoord, of is dit stom toeval? Ik wil iemand helpen en er gebeurt gewoon niets meer.

Groeten Oossie
 
Ik heb gisteren nog hulp op afstand gebruikt, maar dan via een e-mail.

Heb je in de firewall van XP, hulp op afstand wel toegevoegd aan de lijst uitzonderingen?

naamloos68.jpg


Mvg Patrick
 
@ XP

Ja, in een grijs verleden heb ik dat gedaan, maar dat heb ik inmiddels weer ongedaan gemaakt, maar hulp op afstand lukt niet meer, beiden de firewall uitgezet, ook die van XP.
Zal er binnenkort maar naartoe rijden, is maar 206 km:eek:


Groeten Oossie
 
Geplaatst door oossie
@ XP

Ja, in een grijs verleden heb ik dat gedaan, maar dat heb ik inmiddels weer ongedaan gemaakt, maar hulp op afstand lukt niet meer, beiden de firewall uitgezet, ook die van XP.
Zal er binnenkort maar naartoe rijden, is maar 206 km:eek:


Groeten Oossie

wat doet ie niet meer dan?
kunnen eens testen oid
 
Geplaatst door oossie
@ XP

Ja, in een grijs verleden heb ik dat gedaan, maar dat heb ik inmiddels weer ongedaan gemaakt, maar hulp op afstand lukt niet meer, beiden de firewall uitgezet, ook die van XP.
Zal er binnenkort maar naartoe rijden, is maar 206 km:eek:


Groeten Oossie
 
Geplaatst door oossie
@ XP

Ja, in een grijs verleden heb ik dat gedaan, maar dat heb ik inmiddels weer ongedaan gemaakt, maar hulp op afstand lukt niet meer, beiden de firewall uitgezet, ook die van XP.
Zal er binnenkort maar naartoe rijden, is maar 206 km:eek:


Groeten Oossie

Nouja; ik weet uit eigen ervaring dat als ik Windows Messenger de kop ingedrukt hebt dat HUA gewoon niets meer doet. :)
 
Als ik gevraagd word voor hulp op afstand, blijft alles normaal werken, maar de verbinding word niet meer tot stand gebracht. Heb van alles geprobeerd, maar ik ga nu toch maar opgeven, het volgende probleem heeft zich ook al aangediend. Trainsimulator heeft de database beschadigd, of dit nu ook door SP2 komt, Geen idee.

Het zal wel uitlopen op een format c:/q/u

Groeten Oossie
 
volgens mij heet dit topic toch echt

" Service Pack 2 voor Windows XP verschijnt al in december."

Het begint nu steeds meer op een chatbox te lijken hier.
zijn er problemen met het service pack oid open dan een ander topic.
 
En aangezien sp2 verkrijgbaar is heeft dit topic niet echt veel zin meer en net wat Tazman ook al naar voren bracht.....het gaat om sp2 en niet om de problemen die daar mee naar voren komen. Die dienen in een nieuw topic geopend worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan