Sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er mooi uit netjes, overzichtelijke, goed kleur gebruik perfect! Een 9.0 geef ik er voor :thumb:

Greetzz York

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '(datum) = DAY(NOW()) AND MONTH(datum) = MONTH(NOW()) AND YEAR(d

Hmmm daarnet stond die er nog op!

Greetzz York :(

Hij zou het nu weer moeten doen. Klein foutje in m'n bezoekersteller.

Ziet er netjes uit :)
Alleen zie ik persoonlijk toch liever een iets gevulder scherm.

Strak en netjes, een 8 geef ik ervoor :thumb:

Groeten Oossie

Geplaatst door stefanmethorst
Wat een *** site!!!!

en de scripts zijn ook ***
Als je nu nog even zou zeggen waarom je dat vindt, zou je de topicstarter vooruithelpen met zijn site, dan wist hij namelijk wat 'ie kon verbeteren. Maar op deze manier vervuil je enkel het topic, afgezien van de erg puberale indruk die je achterlaat.

Wat een *** site!!!!

en de scripts zijn ook ***

Wat minder kan ook. Je hebt er nu voor gezorgd dat er een extra oogje op je let.
Zoals Steve al zei, uitleg graag waarom jij dat vindt en eventuele punten ter verbetering met voorbeelden. Of te wel opbouwende kritiek leveren graag, mensen die dat niet kunnen, kunnen beter hun mond houden.

Voorbeeld
De scripts die je op je website geeft, werken niet allemaal zo goed. Bijvoorbeeld script x klopt de syntax op regel die en die niet goed. Script y kan bij een verkeer gebruik je website om zeephelpen door die en die regel.

Verder vindt ik de site niet zo mooi door het kleur gebruik, misschien is het leuker om die en die kleur te gerbuiken. Hier en daar zitten taalfouten:
- pagina X op regel XX staat dit, dit en dat dit moet zijn dat, dit en dit

Op deze manier geef je opbouwende kritiek en help je de vraagsteller verder.

Olav

Hoi chrisgeerdink,

Ik vind dat je goed je best hebt gedaan. Het ziet er netjes uit. Van mij krijg je een 8.

Ik heb nog een ideetje, als je een klein plaatje maakt 10 pixels breed en 2 pixels hoog. Je geeft de bovenste rij pixels een zwarte kleur en de onderste rij pixels laat je wit. Als je dan dit plaatje als achtergrond kiest dan krijg je als achtergrond ook die grijze kleur alleen met een mooi reliëf erin.

;)

Chris, ik vind het top werk !
Mag ook wel gezegd worden, ik waardeer iig al je profi hulp in vooral de programmeertaal sectie :thumb:
En je site is daar een vrucht van, top !
Design kan zeker beter, maar het is makkelijk en duidelijk, en DAT is ook belangrijk :thumb:

Niet zo'n slimme opmerking!!!!

je kunt beter een plaatje van 2 px hoog en 1 px breed nemen. De bovenste px zwart en de onderste wit...!! dat scheelt snelheid!!! Volgendee keer iets langer nadenken.....!!!
:8-0: Respecteer je mede help-mijer !!!!

Doe ik ook!!! maar duur zulke fouten gaan snelheden flink achteruit...!! ik heb hier op helpmij mensen gesproken en die nemen als achtergrond voor een tabel een plaatje van 100 bij 100 px terwijl 't 1 kleur is!! dan is 1 bij 1 genoeg!!! en beter, gewoon een kleur instellen!!!!

Jou website is wel vet!!!!!!!!!!!

Daar heb je misschien gelijk in, maar daarom moet je nog niet met opmerkingen als "Volgende keer iets langer nadenken.....!!!" gaan gooien.

Zo en nu ben ik het zat.
Stefan het gaat er niet om dat je zegt dat het niet zo'n goed idee is het gaat erom op de manier waarop je het zegt. Leer eens eerst zelf eens na te denken over hoe je wat zegt, voor je het zegt. Op de manier waarop je het nu allemaal roept maak je geen vrienden!

So be cool and pay respect, think before you act!! :cool:

En voor wie de schoen verder nog past:
En verder blijven we bij de topic. Leuter verhalen en welles niettus spelltjes gaan jullie maar op de members chat houden, niet in mijn sectie.

Olav

Laatst bewerkt:
Zo alle onzinnige berichten verwijderd.
En wees gewaarschuwd.... laat het niet weer gebeuren :evil:

nou, sorry hoor maar hier komt m'n melding:

- Mischien wat meer kleuren
- een uitgebreidere layout..
- een resolutie systeem mischien.. want bij 1024X768 zie je meer grijs dan wit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (of kun je alleen maar php!?) stuur anders ff prive bericht, leg ik 't wel uit, want dit is echt voor schut!!!)
- geen header (altans ssaaaaiiee header... Mischien nog een paar effecten erdoor fo zo...)
- Maak vand e tekstlinks bij het menu een buttons met een beetje een effect of zo.. dat vrolijkt 't al op..
- wijnig en simpele scripts
- op www.webfanaat.com / www.webmensen.nl / www.web-z.nl / www.phpfreakz.nl / www.wmcity.nlzijn duizende van zulke scripts te downloaden...
- wat heb je aan een profiel pagina!? die mensen komen om scripts te downloaden en die gaan echt niet kijken wat voor opleiding je doet.... :D
- bij downloads staan windows plaatjes. hier zit een copyright op... DUS VERBODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- BUG: als je bij scripts iets download zie je bij downloads niet dat de teller omhoog gaat :D

noujah, dat was 't dan wel weer...
owjah, nog 1 compliment.. netjes gescript!!!!
<? error_reporting(E_ALL); ?> = nix te zien...

- Kan
- Ik hou van simpel, waarom moeilijk als het makkelijk kan?
- Het is inderdaad een beetje een kleine site, maar ik vind niks storends aan dat grijs? Maar denk je nu echt dat ik alleen maar php kan?
- Ik ben nog bezig met een nieuwe header
- Ik haat effect-buttons, omdat die meestal in Java zijn en ik haat Java, want daar gaat mijn computer langzamer van lopen
- De meeste scripts zijn ook nog maar versie 1
- Daar heb je gelijk in
- Het is alleen maar een aanvulling om de site nog een beetje inforijk te houden
- Dat wist ik niet
- Hij gaat niet automatisch omhoog, wel als je de pagina refresht

Ik krijg nu een hele andere website als ik de link in de eerste post aanklik. Van een hostbedrijf met als domein xszone.net.

Kan zijn dat het de website van Chris is, maar de site met de scripts zie ik niet :confused:

Geplaatst door Saviola
Ik krijg nu een hele andere website als ik de link in de eerste post aanklik. Van een hostbedrijf met als domein xszone.net.

Kan zijn dat het de website van Chris is, maar de site met de scripts zie ik niet :confused:

Ik krijg idd ook een hosting site!!! ligt ie eruit?! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan