chrisgeerdink
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 26 mei 2002
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nu nog even zou zeggen waarom je dat vindt, zou je de topicstarter vooruithelpen met zijn site, dan wist hij namelijk wat 'ie kon verbeteren. Maar op deze manier vervuil je enkel het topic, afgezien van de erg puberale indruk die je achterlaat.Geplaatst door stefanmethorst
Wat een *** site!!!!
en de scripts zijn ook ***
Geplaatst door stefanmethorst
Wat een *** site!!!!
en de scripts zijn ook ***
De scripts die je op je website geeft, werken niet allemaal zo goed. Bijvoorbeeld script x klopt de syntax op regel die en die niet goed. Script y kan bij een verkeer gebruik je website om zeephelpen door die en die regel.
Verder vindt ik de site niet zo mooi door het kleur gebruik, misschien is het leuker om die en die kleur te gerbuiken. Hier en daar zitten taalfouten:
- pagina X op regel XX staat dit, dit en dat dit moet zijn dat, dit en dit
:8-0: Respecteer je mede help-mijer !!!!Geplaatst door stefanmethorst
Niet zo'n slimme opmerking!!!!
je kunt beter een plaatje van 2 px hoog en 1 px breed nemen. De bovenste px zwart en de onderste wit...!! dat scheelt snelheid!!! Volgendee keer iets langer nadenken.....!!!
Geplaatst door stefanmethorst
nou, sorry hoor maar hier komt m'n melding:
- Mischien wat meer kleuren
- een uitgebreidere layout..
- een resolutie systeem mischien.. want bij 1024X768 zie je meer grijs dan wit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (of kun je alleen maar php!?) stuur anders ff prive bericht, leg ik 't wel uit, want dit is echt voor schut!!!)
- geen header (altans ssaaaaiiee header... Mischien nog een paar effecten erdoor fo zo...)
- Maak vand e tekstlinks bij het menu een buttons met een beetje een effect of zo.. dat vrolijkt 't al op..
- wijnig en simpele scripts
- op www.webfanaat.com / www.webmensen.nl / www.web-z.nl / www.phpfreakz.nl / www.wmcity.nlzijn duizende van zulke scripts te downloaden...
- wat heb je aan een profiel pagina!? die mensen komen om scripts te downloaden en die gaan echt niet kijken wat voor opleiding je doet....
- bij downloads staan windows plaatjes. hier zit een copyright op... DUS VERBODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- BUG: als je bij scripts iets download zie je bij downloads niet dat de teller omhoog gaat
noujah, dat was 't dan wel weer...
owjah, nog 1 compliment.. netjes gescript!!!!
<? error_reporting(E_ALL); ?> = nix te zien...
Geplaatst door Saviola
Ik krijg nu een hele andere website als ik de link in de eerste post aanklik. Van een hostbedrijf met als domein xszone.net.
Kan zijn dat het de website van Chris is, maar de site met de scripts zie ik niet![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.