software verwijderen nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
165
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en uiteraard zit daar de onnodige software op. Die heb ik al verwijderd maar van sommige software weet ik niet of je die mag verwijderen. Dat zijn Cisco eap-fast leap en peap. Intel sideband graphics en trusted en verder diverse Lenovo programma's.
 
Hoi hoi beste Marcello

Maar hoe weet jijzelf dan dat ze overbodig zijn, omdat je ze niet kent of omdat je ze niet gebruikt of niet gebruiken zal ?

Dit is gewoon zo, ALS jij weet dat iets is wat jij niet gebruiken wil en niet hoef of niet hoef zal hebben, en bovendien als jij zeker weet dan NIETS met systeem te maken heeft of voor systeem van belang is,
je kan dan zoiets zonder zorgen ook verwijderen ...:D
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn overbodig omdat als je een pc koopt er allerlei programma's op zitten waar je niet om gevraagd hebt zoals office, foto programs, pdf readers enz. De door mij gevraagde programma's weet ik helaas niet of het systeem software is die je niet zomaar mag verwijderen. Van Intel en Cisco ben ik bang dat het systeem software is. Van Lenovo denk ik dat het gewoon gratis programmatjes zijn die je er bij krijgt.
 
Dat is in orde hoe je denkt en ook ooke :thumb:
Maar op andere kant ...... Office en Pdf readers heb je echt altijd nodig ... :(

Volg maar deze mooie tip van edmoor ( echter die ken ik nog niet :eek: ), volgens mij dit kan je echt goed in keuzes bij overbodige zaken te verwijderen helpen ...

P.S. Deze mooie Decrapifier doet me sterk aan Revo Un.pro te denken ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan