spel voor windows 98 op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
en tijdens het vechten is de muis erg gevoelig, en zodra het eerste schot gelost is in een gevecht valt hij uit en moet ik overnieuw beginnen... weet je hier iets tegen?

Misschien in Windows 98 bij de muisinstellingen de gevoeligheid lager zetten?

Mooi in ieder geval dat het werkt.

idd heel erg bedankt! je weet niet hoe veel je me hebt geholpen :D:D
maar als die lager zet, dan gaat alles trager denk ik?

maar ik zie het nog wel, misschien dat ik nog een engelse download en die brand. zou het kunnen dat er gewoon een foutje in de installatie zit?

hmm het vechtprobleem blijft toch een groot probleem, ook na opnieuw installeren...

ik heb nu een andere torrent gedownload, maar dit bestand heeft een .bin en een .cue in zich (meer niet)

hoe brand ik dit bestand? en kan windows 98 dit afspelen?

(ik gebruik nero 10.0 (startsmart en burningrom))

bedankt,

I Am Noob

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik heb nu de gewone corsairs gedownload, maar die geeft hetzelfde probleem: als ik ga vechten tegen een ander land, sluit hij in 1x af.. weet je toevallig hoe ik dat kan oplossen?

bij voorbaad dank,

I Am Noob

O okay, dan zal ik het eens op google opzoeken, zou het kunnen dat ik iets fout heb ingesteld in de VM?
dit is mijn VM:

Naamloos-3.png

Laatst bewerkt:
Ik denk het niet. Als je geen foutmelding krijgt is het moeilijk te achterhalen waar nu precies het probleem ligt.

hmm oke, ik heb hem nu 32mb ram gegeven. ik zal eens kijken of dat werkt..

een andere vriend had het erover dat Need for speed 1 (de allereerste, die niet meer gemaakt wordt) gratis werd weggegeven omdat hij zo oud was.. zou het kunnen dat dit ook met corsairs is?

EDIT: dat heeft ook geen effect.. ik denk dat ik wat zal moeten googlen, etc..

Laatst bewerkt:
een andere vriend had het erover dat Need for speed 1 (de allereerste, die niet meer gemaakt wordt) gratis werd weggegeven omdat hij zo oud was.. zou het kunnen dat dit ook met corsairs is?

Wanneer de makers besluiten om dit vrij te geven zou het kunnen.

Misschien dat er ooit nog eens een remake van dit spel gemaakt wordt, zodat het fatsoenlijk op moderne systemen gespeeld kan worden.

uhu dat hoop ik zeker ja! ik ben erachter dat de release in 2003 was, terwijl ik iets van 1997 had gemaakt ofzo..
en de maker , microids is -denk ik- opgekocht waarschijnlijk door zon groot bedrijf wat zich alleen maar interesseert in nieuwe technologie en denkt dat alle oude troep door niemand gespeeld wordt..

hopelijk begrijp je die zinsbouw een beetje :P

Corsairs runs on windows 7 perfectly, Run in compatability mode Win 98/ME or NT Voila no need for VmWare at all.

en hoe komt het dan dat dat bij mij niet is? heb hem al paar keer geïnstalleerd.. zou jij misschien een guide willen posten hoe het dan moet? want zoals ik het doe werkt hij niet..

ook compactibiliteitsmodus werkt niet ;)

--------------------

and how comes corsairs doesn't work for me on windows 7? I've already installed it a few times but it wont work. could you post a guide in which you explain how i have to do it? because a normal installation doesn't work.

compactability mode doesn't work either

---------------------
didn't knew you were from Holland/anywhere else, so I posted it in 2 languages.

dxdiag tells me this:
- system model: HP Compaq 6710b (laptop/notebook, no desktop)
- Processor: Intel(R) Celeron(R) CPU 550 @ 2.00GHz, ~2.0GHz
- Memory: 2048MB RAM
- Available OS Memory: 2040MB RAM
- DirectX Version: DirectX 11 (i had a problem with directx on VMware, so i just posted it..)

need any more info? ask me and i give..

this is the error that occured when i tried to install it, i cropped it a little, but normally it was full screen =D
Naamloos-4.png

yes, i got 30gb disk space left, so don't tell me i aint got enough =D

Laatst bewerkt:
Corsairs runs on windows 7 perfectly, Run in compatability mode Win 98/ME or NT Voila no need for VmWare at all.

Dit had ik ook geprobeerd. Het installeren van het spel onder Windows 7 lukt niet (met of zonder compatibiliteitsmodus), ik krijg dezelfde melding als in de screenshot van de vorige post. Vervolgens heb ik het spel geïnstalleerd onder XP en daarna het spel onder Windows 7 opgestart. Net als in XP kom ik niet verder dan het menu (met diverse compatibiliteitsinstellingen).

@I Am Noob:

Het spel komt uit 1999 en niet uit 2003. Als het in 2003 was uitgebracht zou het wel op Windows XP werken.

Laatst bewerkt:
o okay, bedankt :P maarja ik ben door level 1, maar vraag me niet hoe :D

ik denk dat mijn vraag tot "opgelost" (!!!) behoort nu.

hoe sluit ik dit topic?

marco, nogmaals heel erg bedankt =)

c ya

o okay, bedankt :P maarja ik ben door level 1, maar vraag me niet hoe :D

ik denk dat mijn vraag tot "opgelost" (!!!) behoort nu.

hoe sluit ik dit topic?

marco, nogmaals heel erg bedankt =)

c ya

"vraag is opgelost" bovenaan. Als je het niet kan vinden probeer dan even ctrl+f :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan