spel voor windows 98 op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even in de BIOS kijken of je dat aan kunt zetten. Het kan zijn dat je computer dit niet ondersteund.

en wat moet ik dan precies aanzetten? als ik hem opstart op delete (dacht ik) drukken, en in dat scherm, welke optie dan aan/uit zetten?

In mijn geval is het Virtualization, deze moet aangezet worden.

Dag iedereen,

Heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden? I Am Noob misschien?

Groetjes!

Hallo,

Sorry dat ik een tijd niet meer heb gereageerd. Ben het helemaal vergeten!!

Het spel werkt nu bij mij. Heb alleen geen oplossing voor het probleem :(

sorry!

Grtz,

I Am Noob

Dag,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik neem aan dat je gewoon alles wat in dit topic staat hebt gedaan/geprobeerd en dat hij het nu doet?:rolleyes:

Gebruik je nu windows virtual PC,
of nog de 'oude' virtual pc 2007?
dan kan ik ook weer gaan prutsen, haha!;)

Groeten

haha succes!!

ik heb alles gedaan wat er in dit topic stond.
Ik gebruik nu windows virtual PC

ik weet het, het is even iritant om alles werkend te krijgen, maar als het eenmaal werkt, is het heerlijk om oude tijden te herleven.

als echt niets anders lukt, kun je ook googlen voor een computer forum en jezelf daar registreren, zo is het mij ook gelukt :)

www.pchelpforum.nl werkte bij mij ook best wel goed, maar deze site gaf de genadeklap :thumb:

I Am Noob en alle anderen die hebben bijgedragen aan dit topic,
hardstikke bedankt dat je/jullie het fatsoen hebben om het even mede te delen aan de buitenwereld:love:

ik weet dat er aardig veel mensen op zoek zijn naar deze oplossing..

Namens hen, en natuurlijk namens mijzelf, bedankt!
:thumb:

kan niet wachten tot ik straks thuis aan de slag kan gaan haha:cool:

Groeten,
Yannick

Erg bedankt,

Ik denk dat ik niet de enigste ben die het heeft uigelegd, M4RC0 en anderen hebben mij heel erg geholpen! ik ben slechts een topicstarter met een vraag :p

veel succes dadelijk, mocht je nog vragen hebben hoor ik ze graag ;)

Eindelijk een Nederlands forum gevonden met duidelijke uitleg over hoe Corsairs: Gold aan de praat te krijgen.
Maar ook ik zit met een probleem. Ik heb al een ISO bestand van Windows 98 SE gedownload.

Het punt is alleen dat ik na het aanmaken van een New Virtual Machine voor Windows 98 een Blue Screen krijg wanneer ik deze Machine wil opstarten..

Iemand tips.. ?

Het punt is alleen dat ik na het aanmaken van een New Virtual Machine voor Windows 98 een Blue Screen krijg wanneer ik deze Machine wil opstarten..
Wat gebruik je als emulator?

Gebruik minimaal 2010.

Voor Windows 7 moet je Windows Virtual PC gebruiken.

@RidgeRazor:

Wat staat er precies in dat blauwe scherm?

Je kunt inderdaad nieuwere versies van Virtual PC proberen, alleen kreeg ik het spel daarin niet aan de praat (zie post #67).

@RidgeRazor:

Wat staat er precies in dat blauwe scherm?

Je kunt inderdaad nieuwere versies van Virtual PC proberen, alleen kreeg ik het spel daarin niet aan de praat (zie post #67).

Het is gewoon de BLOD waarna de pc opnieuw opstart..

Raad je aan om het met een nieuwere versie te proberen, of heeft dat geen zin zoals je dat al aangaf in die post #67?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan