Hallo,
Het bijgaande schema heb ik op internet gevonden en wil ik aanpassen. Er zit echter VB achter en daar heb ik jammer genoeg weinig kaas van gegeten. Kan iemand mij helpen met onderstaande vraag.
In het tabblad baanindeling staan per baan de 4 deelnemers genoemd.
In het tabblad speelschma moet bij elke speler de teammaat op basis van dit tabblad ingevuld worden. Ditzelfde geldt ook in het tabblad uitslagen
Aangezien het bij elke nieuw planning wijzigt moet ook de uitkomst hiervan wijzigen.
als voorbeeld: Baan 1, ronde 1
speler 24 speelt met speler 30
dus bij speler 24 moet de naam van speler 30 komen in de kolom teammaat
en bij speler 30 moet de naam van speler 24 komen als teammaat
Ditzelfde moet in het tabblad uitslagen komen
Speler 24 speelt met speler 30 tegen speler 34 en 32
Mijn oplossing zelf zou zijn om de gegevens uit tabblad baanindeling te splitsen naar 4 aparte cellen met daar de 4 namen.
Maar omdat de namen op de achtergrond gegenereerd worden en via tekst samenvoegen in een cel gezet worden heb ik er nog geen oplossing voor gevonden.
Wellicht dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt
Het bijgaande schema heb ik op internet gevonden en wil ik aanpassen. Er zit echter VB achter en daar heb ik jammer genoeg weinig kaas van gegeten. Kan iemand mij helpen met onderstaande vraag.
In het tabblad baanindeling staan per baan de 4 deelnemers genoemd.
In het tabblad speelschma moet bij elke speler de teammaat op basis van dit tabblad ingevuld worden. Ditzelfde geldt ook in het tabblad uitslagen
Aangezien het bij elke nieuw planning wijzigt moet ook de uitkomst hiervan wijzigen.
als voorbeeld: Baan 1, ronde 1
speler 24 speelt met speler 30
dus bij speler 24 moet de naam van speler 30 komen in de kolom teammaat
en bij speler 30 moet de naam van speler 24 komen als teammaat
Ditzelfde moet in het tabblad uitslagen komen
Speler 24 speelt met speler 30 tegen speler 34 en 32
Mijn oplossing zelf zou zijn om de gegevens uit tabblad baanindeling te splitsen naar 4 aparte cellen met daar de 4 namen.
Maar omdat de namen op de achtergrond gegenereerd worden en via tekst samenvoegen in een cel gezet worden heb ik er nog geen oplossing voor gevonden.
Wellicht dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt