Spywareblaster 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe versie Spywareblaster?

Ik wilde zien of er updates waren, krijg ik dit schermpje te zien:
attachment.php

Er schijnt een nieuwe versie te zijn:
http://www.wilderssecurity.net/spywareblaster.html
Uninstallen en deze installeren?

Ah, info op http://www.wilderssecurity.com/index.php?board=34;action=display;threadid=7871

Bijlagen

• blaster.jpg
    blaster.jpg
    50,8 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
dat denk ik wel, Gezina. Ze zeggen zelf dat je 'm niet kan updaten.

Mooi nieuw uiterlijk. Ik moet nog even studeren op dat snapshot tool. Zie mijn bijlage, Pieter. Wat zijn die rode items en moeten die ook worden aangevinkt. Ik kan dat niet vinden op die nieuwe site van Spywareblaster. ( maar ja, mijn technisch engels...)
Btw, je ziet nu wel de spyware vermeld staan...
smile.gif

vergeten die bijlage....hier is ie.

Bijlagen

• scrshot13.jpg
    scrshot13.jpg
    76,3 KB · Weergaven: 19
Ik wil echt weer 'schoon' beginnen vandaar de vraag:
attachment.php

@Hendricus thnx.

Bijlagen

• verwijderen.jpg
    verwijderen.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 153
Hendricus,

Die items staan juist in het rood, omdat je ze nog niet aangevinkt hebt.
Tenzij je bepaalde dingen bewust wel onbeschermd wil laten, kun je Select all > Protect against checked items doen.

@Gezina,

Je kunt hem verwijderen, maar bij de installatie van de nieuwe versie wordt hij dan weer opnieuw aangemaakt.
Als hij na deinstalleren blijft staan wordt hij overschreven, dus het eindresultaat blijft gelijk.

Groetjes,

Pieter

Wat is dit nu voor fraais? Ik heb 'm al vervangen door versie 2.5 en 't lijkt of die sleutels mee gedeinstalleerd worden. Ik heb op dezelfde plek weer een riedel nieuwe sleutels staan ( Er staat geen productversie bij). Nooit geweten dat regcleaner dit ook kon, btw. Thanks, Gezina.

@Pieter, heb die idd in Regcleaner laten staan, staat wel een nieuwe entry bij maar so what, ziet er kuuks (fraai) uit! Morgen de nieuwe opties bekijken. :thumb:

Toen ik wilde updaten gaf het weer aan dat er een nieuwe versie is en dat blijkt te kloppen, versie 2.5.1, kan er overheen, ik doe maar vers. De maker zegt o.a. "Whether you uninstall the old version first or install over-the-top, the SpywareBlaster installer can handle all the necessary changes. "
http://www.wilderssecurity.com/index.php?board=34;action=display;threadid=7871
Download:
http://www.wilderssecurity.net/spywareblaster.html
:)

("For spyware/tracking cookie protection to work, you must have Internet Explorer 6 or above." Da's wel jammer, er zijn nog zat luitjes met IE 5.5 al of niet met SP's)

Laatst bewerkt:
Hoi Gezina,

Het cookies filteren van SpywareBlaster is mogelijk door de ingebouwde mogelijkheden van IE 6 om zelf cookies te blokken.
Eerdere versies van IE hebben dat niet. Daardoor zou een programma op de achtergrond moeten draaien om de spyware cookies te blokken en dat wilde javacool niet.
Het mooie aan SpywareBlaster is juist dat het geen resources nodig heeft.

Dus, zoals gebruikelijk, blame M$. :D

Groetjes,

Pieter

Oh sowieso blame ik M$ altijd, zelfs als de maaltijd mislukt! Thnx :)

@ Gezina: Jouw quote:Whether you uninstall the old version first or install over-the-top, the SpywareBlaster installer can handle all the necessary changes .
Ik kreeg toch een foutmelding dat hij de update niet kon afmaken wegens de een of andere error. Alert als ik altijd ben heb ik vergeten die error precies te noteren!
Uninstallen en de nieuwe versie downloaden ging vervolgens probleemloos, dus die staat erop!
smile.gif
.

hendricus,

Het is altijd beter om het programma te verwijderen voordat het nieuwe programma gaat installeren, ook Als ze zeggen dat je erop mag installeren.
Dit geldt voor alle software.

Geplaatst door hendricus
@ Gezina: Jouw quote:Whether you uninstall the old version first or install over-the-top, the SpywareBlaster installer can handle all the necessary changes .
Ik kreeg toch een foutmelding dat hij de update niet kon afmaken wegens de een of andere error. Alert als ik altijd ben heb ik vergeten die error precies te noteren!
Uninstallen en de nieuwe versie downloaden ging vervolgens probleemloos, dus die staat erop!
smile.gif
.

Hendricus, de maker meldde dat zelf vandaag op het Wilders-forum, idd is het dan toch beter 'vers' te installeren zoals ik dat ook altijd doe, er staan inmiddels meer reacties op de eerder gegeven link naar dat forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan