Spywareblaster 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begreep al dat het niet jouw opmerking was, Gezina. Ik heb intussen een systeemherstel moeten doen wegens andere sores. Ook versie 2,5 dus weer terug. Maar nu kan ik 'm niet meer uninstallen vanwege de volgende boodschap, die ik krijg als ik op toevoegen/verwijderen klik:File "C:\program files\Spywareblaster\unins000.dat" does not exist. Cannot uninstall.
Een ongelukkie komt zelden alleen. Vrouw en dochter buikgriep; computer van mijn zoon kaduuk(kom je nog wel tegen) en dit gedoe. En ik hou zo van orde...
rolleyes.gif
.

@ Hendricus, dan is je uninstall kaduuk, installeer het nog een keer naar dezelfde plek en dan weer uninstallen. Sterkte met alle buikgriepjes (schrale troost, het heerst)

Laatst bewerkt:
Schrale troost is ook troost. Het heerst van Vorden tot Hoorn...
Je bedoelt: nu de nieuwe versie eroverheen zetten, dan uninstallen en dan weer installeren? Kan ik 'm dan niet net zo goed laten staan?

Hendricus,

Als je gewoon de nieuwe versie installeert en dan even kijkt of alles het doet, zou dat voldoende moeten zijn.

Sterkte met de family,

Pieter

Als alles weer werkt zou ik het gewoon laten staan hoor, ik dacht alleen dat je zat te zooien met een uninstall en dat je daardoor niet verder kon.

Ah Pieter, onze expert schiet al te hulp!

Done so. Alles werkt weer tip-top, inclusief een mooie lijst met nieuwe spyware en tracking cookies. Zeer bedankt!
1appl.gif
.

Ik weet niet of ik SpywareBlaster de schuld moet geven maar na het installeren van de nieuwste versie kon ik geen verbinding (kabel) meer krijgen. Modem gereset, alle instellingen nagelopen, geen storingen bij m'n provider. SpywareBlaster er af en na wat heen en weer gedonder doen we het weer. Toeval of niet? :eek:

Welke provider?
Doet SpywareBlaster het nu wel? Of heb je dat niet opnieuw geinstalleerd?

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz
Welke provider?
Doet SpywareBlaster het nu wel? Of heb je dat niet opnieuw geinstalleerd?

Groetjes,

Pieter

Pieter, Multikabel (Quicknet) en nee, staat er niet meer op, ik wacht het ff af. :confused:

Het rare is, bij Regcleaner zag ik wel dat er ook iets stond van Internetx of zoiets.

Heb je nog Remove Protection gebruikt voordat je SpywareBlaster verwijderde?

Groetjes,

Pieter

Alleen protection aan geklikt, verder niks gesaved of zo qua instellingen, weet nog niet alle opties, heb nog steeds storing dus ik kan er zo weer af zijn zijn qua kabel!

Als je geen Remove Protection hebt gedaan staan alle veranderingen er nog gewoon in en ben je nog beschermd, maar dan snap ik niet hoe het gebeurd kan zijn. (Geloof slechts bij hoge uitzondering in toeval)
Op welk moment van de installatie gebeurde het precies?

Groetjes,

Pieter

Progje staat er niet meer op Pieter en het gebeurde na de installatie, maandag komt monteur langs, ik wil ook liever niet SpywareBlaster de schuld geven maar het is zo toevallig, heb het grondig van de pc gehaald, dan zou je zeggen dat ik gewoon moet kunnen internetten, dus niet, valt steeds weg. Bij hoog en laag beweren ze bij Multikabel dat er hier nu geen storingen zijn. :evil:

Gezina,

Ik zou proberen het nog eens te installeren, vink alles aan en klik op Remove Protection.
Op dat moment heeft SpywareBlaster dan helemaal geen invloed meer en weet je zeker of het daaraan lag.

Groetjes,

Pieter

Voordat ik dit progje verwijderde heb ik deselect all gedaan, is dat niet voldoende?

Geplaatst door gezina
Voordat ik dit progje verwijderde heb ik deselect all gedaan, is dat niet voldoende?

Nee, na Deselect all moet je ook nog Remove Protection for Unchecked items doen.

Groetjes,

Pieter

Ik ben nog steeds online qua kabel, zodra deze er weer mee nokt ga ik jouw advies alsnog opvolgen Pieter! (zou Multikabel dat gewoon niet willen melden als er toch wat storing is geweest vanmiddag...ik hoop het eigenlijk wel, dan ligt het niet aan SpywareBlaster!) Je hoort nog me, thnx voor je moeite. :)

Geplaatst door Pieter Arntz

Nee, na Deselect all moet je ook nog Remove Protection for Unchecked items doen.

Groetjes,

Pieter

@Pieter, ik had ca. 1 1/2 uur internet vanmiddag en rond 18.00 uur niet meer, jouw raad opgevolgd en verhip, de lichtjes van het modem waren weer normaal. Mogelijk dat er iets in SpywareBlaster zit wat bij mij het internet doet stoppen, maar wat! FF afwachten wat de avond brengt, maar als de verbinding goed blijft dan zou maker Javacool dat uiteraard moeten uitzoeken. Ter info: Windows 98 se, IE 5.5 SP1. (lachen wel als vanavond alsnog de zooi uitvalt...)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan