Tythor Zeth
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2008
Oke hartstikke mooi, dat zal dus wel passen. Ik ga voor de Creative Inspire T6100.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh?! Als ik op hardware.info kijkt naar hoeveel 3.5" bays de Cooler Master CM 690 heeft, dan zegt 'ie 5. Genoeg dus voor 1TB harde schijf en een SSD (d.m.v. een scythe twin mounter 2.5")... Maar als ik bij Max ICT kijk, en ook bij coolermaster.com, staat er dat 'ie maar één 3.5" bay heeft... what the heck?
Je ne comprends pas? Daar weet ik niet zoveel van xd Ik weet alleen dat een HDD in een 3.5" bay moet.intern versus extern.
Hmm...Dat zou ik inderdaad dus ook doen, maar als antwoord op zijn vraag liever de HD4870 X2 dan GTX285 in SLI.
Maar de HD5870 klinkt ook veelbelovend van wat ik er tot nu toe van heb gezien en gehoord.
Leg eens uit....Nadeel van dat soort koelers is dat de warmte van je kaart in je kast blijft hangen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.