Systeempictogrammen verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joannie88

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2007
Hallo,

Ik heb het forum al een beetje doorzocht, maar deze vraag niet gevonden, vandaar dat ik hem hier maar stel.

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met Vista, nog niets mee aan de hand geweest, maar ik start hem vandaag op en nu zijn rechtsonderin mijn pictogrammen van geluid en accuduur verdwenen.. Ik heb hem toen opnieuw opgestart, en toen verdween zelfs mijn netwerkpictogram..

Ik had al wat op google gezocht en daar zag ik staan dat deze opties kunt vinden onder taakbalk rechts-klik -> Eigenschappen -> Systeemvak. Ik zie daar inderdaad de opties klok, volume, netwerk en energie staan, enige probleem is dat ik alleen klok kan aanvinken, omdat de rest grijs en niet klikbaar is :confused:

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan veranderen? Ik wil deze drie pictogrammen namelijk wel graag onderin hebben staan.

Alvast bedankt!

Ik snap er nu steeds minder van.. Heb net een update gedaan, waardoor ik mijn laptop opnieuw op moest starten. Nu staat accu en netwerk er wel weer en zijn ook aan en uit te vinken in de eigenschappen, alleen mijn volume is nog steeds weg.
Ik ben bang dat dit blijft wijzigen elke keer als ik hem opnieuw opstart..

Iemand idee waar het aan ligt?

Bedankt voor dat linkje, had ik blijkbaar over het hoofd gezien.
Ik heb dus, wat in de link in dat topic stond, explorer.exe afgesloten en opnieuw opgestart, en nu staat alles er dus weer! Geen idee of ze straks weer verdwijnen, maar dan probeer ik dat gewoon weer opnieuw ;)

Thnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan