Taakbalk en snelkoppelingen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee hoor, laat me even in xp opstarten, totzo

*edit*

ik heb hem hier geupload *klik*

je moet deze in de C:\windows map zetten



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voordat ik begin:
Het wijst zich vanzelf?Of kan je nog aangeven welke stappen ik tegenkom?
Uitvoeren enz?en dan installeren en dan?
 
je sleept ze naar de map C:\windows

dan laat je overschrijven indien nodig, en klaar :D



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hou het voor gezien vanavond.
Ik ga het morgenavond proberen en laat het dan wel weten.
Tot zover enorm bedankt voor de geboden hulp.
 
geen dank en tot morgen :)

slaapze



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stel het nog even uit tot morgen.
Maar voor de zekerheid en om mijn onzekerheid weg te nemen:

Ik klik op:click to start download.Krijg ik dan uitvoeren en opslaan?
Na het downloaden opslaan in c schijf in de map windows?
Dan: pc opnieuw opstarten en zoeken naar bestandje en dubbelklik?
En dan?
Voor als ik het fout heb,laat me even weten wat ik exact moet doen.Weet weinig van pc blijkt wel,maar ik leer elke dag weer wat bij gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
-Ja, je krijgt uitvoeren en opslaan, gebruik opslaan en sla het op op een plaats waar je er zeker van bent dat je het kunt terugvinden.
-Jep, in de map "Windows", die zit in de "C:" schijf.
-PC opnieuw opstarten hoeft als het goed is niet, je kan het bestandje openen door er dubbelklik op te doen, of naar de ''taskmanager'', dan ''toepassingen'' en dan ''nieuwe taak'', daar moet je intypen: "explorer.exe" (zonder de quotes)
 
Captainbri heeft het keurig uitgelegd dus daar ga ik niks over zeggen :)


mocht het zo niet lukken omdat explorer.exe in gebruik is, kan je die sluiten via "taakbeheer" of je gebruikt Replacer

replacer is simpel je gooit het bestandje erop en drukt op enter (volg de stappen op het scherm)
 
nee hoor, laat me even in xp opstarten, totzo

*edit*

ik heb hem hier geupload *klik*

je moet deze in de C:\windows map zetten



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Nu pas wil ik explorer.exe downloaden,maar zie dat de link niet meer werkt.Kan deze er nog een keer opgezet worden?
Alvast bedankt,
San
 
Dank je wel.
Inmiddels gedownload en opgeslagen in C: windows.Computer opnieuw opgestart,maar nog steeds hetzelfde probleem...geen bureaublad.
Via taakbeheer zoeken naar explorer.exe maar kan het bestand niet vinden.
Wat nu?
 
Dan zit het waarschijnlijk wel erg diep.

ik begrijp dat je scande met je eigen antivirus, kaspersky, super anti spyware EN Malwarebytes. dat loste het virus niet op helaas en een goede explorer.exe werkt ook niet :( daarnaast werkte het register aanpassen ook niet

Ik denk dat we op het punt zijn waar je maar beter je pc kunt herinstaleren, ik heb geen idee meer wat je nog kunt doen om het te verhelpen. mischien dat de andere nog iets hebben?

ik raad aan : backup & herinstall

Sorry :D
 
Ik heb het bestandje in Windows gevonden.Ik heb hem opgeslagen als een gecomprimeerd bestand.Explorer.zip heet hij nu.Kan het misschien daar aan liggen.Moet ik eerst nog wat anders met dit bestandje doen?
 
Even uitpakken met WinRAR, WinZip, Windows eigen uitpakker (weet niet goed hoe het werkt :eek:), of 7Zip.
 
Gelukt.
Explorer.zip uitgepakt en direct compleet bureaublad aanwezig:D
Nadat ik de computer opnieuw heb opgestart,zie ik ineens een nieuwe toolbar: Toggle
Wat is dit voor een toolbar,hoe kan deze ineens aanwezig zijn en hoe verwijder ik deze?
 
je had hem dus niet uitgepakt :p haha :D

geweldig dat het is gelukt :p.

toggle is iets van je zelf , dat heb ik namelijk niet in mijn explorer.exe.

rechtermsuiknop op de balk > toolbars > toggle
 
Ik zou niet weten hoe toggle toolbar er in is gekomen.Gewoon verwijderen met het kruisje bij de toolbar of configuratiescherm>software>toggledu toolbar verwijderen?
 
Ik zou niet weten hoe toggle toolbar er in is gekomen.Gewoon verwijderen met het kruisje bij de toolbar of configuratiescherm>software>toggledu toolbar verwijderen?

Eerst kruisje dan verwijderen :D
 
:thumb:
Super! Tot nu toe helemaal gelukt.
Nu ik er toch ben,ik heb nog 1 vraagje:Mijn norton internet security loopt af.Is er een gratis virusscanner,die ik er op kan zetten?Er zijn er zo veel.Welke is aan te bevelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan