Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
[English] =MID(A2;FIND("|";SUBSTITUTE(A2;".";"|";3))+1;3)
[Dutch] =DEEL(A2;VIND.ALLES("|";SUBSTITUEREN(A2;".";"|";3))+1;3)
Hoe wordt de formule als je de 3de code van links wilt hebben?
Hmmm... inderdaad... als je de 3 in de Substitute-functie van 3 naar 2 zet, krijg je de "010" als resultaat. Ik hoop dan wel dat je 010 nooit alleen maar 10 kan worden, anders werkt het spelletje niet meer. Bijvoorbeeld met het aanpassen van de 3 naar een 1 gaat het al mis. Je krijgt dan 02. als resultaat. De linkse kan je in de huidige opzet met mijn oplossing niet achterhalen.Hi Ginger, Ik heb hem zover gekregen dat ik de laatste drie posities kan weergeven door de 3 te veranderen in substitute, maar kan de eerste (links) niet weergeven.
Pas de extensie van het bestand aan naar .txt (ipv .csv). Dan wordt je bestand via de Text Import Wizard geopend en kan je dus in 1 keer openen én je gegevens in kolommen opsplitsen. Lijkt mij persoonlijk makkelijker dan met formules.Ik wil een groot bestand elke keer kunnen importeren in excel en klaar.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.