Terug naar windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Beste allemaal,

Ik ben windows 10 zo beu als koude pap!!
Mijn Dell T5500 (Xeon 6 core met 24Gb memory) is na de installatie van win 10 traag. Niet alleen traag maar ik kan ook na genoeg niets te gelijk doen. Kortom; ik wil terug, maar.... na een maand zou dat niet meer mogelijk zijn. Is dat ook zo? En is het misschien zo ie zo het beste een schone installatie van win 7 uit te voeren?

Ja, je zal voor een schone installatie moeten gaan. Echter dat de boel zo traag is, is waarschijnlijk een driver kwestie. Heb je al geprobeerd om deze (opnieuw) te installeren?

Drivers zijn bij mijn weten allemaal up to date en komen van Dell. Er staat een programma op de PC dat dat zelf min of meer regelt.

Mijn laptop heb ik al opnieuw geïnstalleerd met win7, daar staan geen zaken op van belang. De PC is een andere kwestie, daarom ga ik gewoon maar terug naar win7. Ik heb geen zin om win10 nog een keer te installeren met alle andere programma's en dan tot de conclusie te moeten komen dat het toch niet lekke loop. Aanstaand weekend ga ik daar denk ik maar eens de tijd voor nemen. Pas ik tevens de configuratie van de PC aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan