Zoals al gezegd werd is het een erg drukke site. Dit komt vooral door het kleurgebruik; als je nou eens begint met wit, dan 2 kleuren kiest, en probeert verder niet veel kleuren er bij te gebruiken. Daarbij: blauw hoeft niet blauw te zijn, dus lichtblauwe knoptjes bij donkerblauw is druk. Zo ook de
roze gradient-naar-wit plaatjes op blauwe gradient-naar-wit achtergrond.
Probeer vooral eens te spelen met kleuren. Onthoud dat wit ook een kleur is, en erg rustig.
Op de contact pagina wordt mijn mailprogramma geopent. Ik verwachtte zelf niet anders, omdat ik weet hoe lastig het is dit via de site te doen, maar ik denk dat dit wel bezoekers afschrikt. Tegenwoordig wordt erg veen mail verstuurd via een site in plaats van via bv. outlook. Bovendien kan het zijn dat mensen niet altijd een mailprogramma hebben of deze niet gebruiken. Het wekt tevens een onprof. look op, maargoed, mail via site blijft lastig. Wat je wel kan doen is a.) een text neer zetten dat de mail via de mailclient van de bezoeker wordt verstuurd, of b.) alleen een mail adres neerzetten (bv. "Voor vragen mail naar
bla@bla.com" *enter* "voor een afspraak mail alstublieft uw gegevens en gewenste tijd naar
xxx@yy.zz"). Dit omdat de regel die je in je mail client krijgt als je het hebt ingevuld vreemt aanziet en afschrikwekkend werkt.
Verder raad ik je aan iets aan de achtergrond te doen, deze (de wit-naar-blauw) loopt niet helemaal door naar rechts bij mij (1200x1024 res.), dit ziet er niet heel strak uit, vooral niet op grotere schermen.
Vooral niet de moed verliezen, doorgaan met websites maken! (
edit: na herlezen klinkt het mischien een beetje onaardig allemaal, maargoed, opbouwend kritiek eh?)
Succes :thumb: