test hulp gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Iene
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Iene

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
ben alles behalve een ster in computer & nieuw hier, maar heb met het programma, web page maker een web site gemaakt en deze even neer gezet om de fouten er uit te halen bij
Vind het al heel knap dat ik zo ver gekomen ben ;). Maar volgens mij broer is de web site alles behalve goed. hij krijgt een ander lettertype, en sommige dingen zijn niet te zien.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben of zouden kunnen aangeven waar er nog meer fouten zitten ? En weten wat ik hier aan kan doen ?

alvast bedankt iene :thumb:

Laatst bewerkt:
misschien is het handig om ook een link naar je site te plaatsen??

U heeft gelijk

U heeft gelijk had ik gedaan. Maar het probleem was deels opgelost, maar misschien kunt u als nog helpen. link. www.isngendt.nl Heb het lettertype veranderd naar New time roman ivp edwardian schript itc

In een ander form had ik gelezen over de web pagina http://browsershots.org/ als ik daar de shots doe dan blijven iceweasel, seamonkey, flok , safarie problemen geven. Nu weet ik niet in hoevere dat belangrijk is ?

alvast bedankt voor U reactie :thumb:
mvg iene

Ik vind hem best wel druk, misschien kun je daar iets aan doen.
Ook hoezo doe je niet de layout in het midden zetten (dmv een centre in de css toe te voegen)
En dan het witten een creame tintje geven (de body dus)

Groet,
Robin

PS: ik ging er wel vanuit dat je css gebruikt, maar dat is tegenwoordig wel standaard:D

bedankt robin ga zeker wat met je advies doen !.:thumb:

Laatst bewerkt:
Als n00b en beginner vind ik dat je goed werk hebt geleverd.
Het is inderdaad hard werken om een rustige website te creëren die bezoekers doet terug komen.
Hetgeen wat ik onnodig vind is de eerste pagina "enter site". Laat je bezoekers meteen doorkomen naar de beginpagina.
De banner bovenin die beweegt is leuk bedacht. Tegenwoordig worden deze bewegende banners geasocieerd met reclames. Dit schrikt bezoekers af.
Het eneige wat ik je echt wil meegeven, en dat is denk ik het aller belangrijkste wat er is: Ga zo door, probeer nieuwe trucjes en verdiep je verder in websites bouwen!:thumb:

Bedankt

Bedankt allemaal voor jullie info ik ga met alles aan de slag en dan kom ik er nog eens op terug
bedankt:thumb:

mvg

Zoals al gezegd werd is het een erg drukke site. Dit komt vooral door het kleurgebruik; als je nou eens begint met wit, dan 2 kleuren kiest, en probeert verder niet veel kleuren er bij te gebruiken. Daarbij: blauw hoeft niet blauw te zijn, dus lichtblauwe knoptjes bij donkerblauw is druk. Zo ook de roze gradient-naar-wit plaatjes op blauwe gradient-naar-wit achtergrond.

Probeer vooral eens te spelen met kleuren. Onthoud dat wit ook een kleur is, en erg rustig.

Op de contact pagina wordt mijn mailprogramma geopent. Ik verwachtte zelf niet anders, omdat ik weet hoe lastig het is dit via de site te doen, maar ik denk dat dit wel bezoekers afschrikt. Tegenwoordig wordt erg veen mail verstuurd via een site in plaats van via bv. outlook. Bovendien kan het zijn dat mensen niet altijd een mailprogramma hebben of deze niet gebruiken. Het wekt tevens een onprof. look op, maargoed, mail via site blijft lastig. Wat je wel kan doen is a.) een text neer zetten dat de mail via de mailclient van de bezoeker wordt verstuurd, of b.) alleen een mail adres neerzetten (bv. "Voor vragen mail naar bla@bla.com" *enter* "voor een afspraak mail alstublieft uw gegevens en gewenste tijd naar xxx@yy.zz"). Dit omdat de regel die je in je mail client krijgt als je het hebt ingevuld vreemt aanziet en afschrikwekkend werkt.

Verder raad ik je aan iets aan de achtergrond te doen, deze (de wit-naar-blauw) loopt niet helemaal door naar rechts bij mij (1200x1024 res.), dit ziet er niet heel strak uit, vooral niet op grotere schermen.

Vooral niet de moed verliezen, doorgaan met websites maken! (edit: na herlezen klinkt het mischien een beetje onaardig allemaal, maargoed, opbouwend kritiek eh?)

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan