Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dolle pret, uit nieuwsgierigheid had ik dus ook even dat ding gedownload en 110 seconden later had ik een bootdisk 98SE. Soms zit 't mee, soms zit 't..................
fdisk staat niet standaard op een opstart disk. Als je me even mailt stuur ik 'm wel naar je toe.
De C: schijf kent ie niet omdat de schijf NTFS is en geen FAT
overigens zou het command C: zijn en niet C:\>
Die jij aanwijst met de pijl, heb ik in m'n vorige bericht als bijlage toegevoegd.De complete inhoud van die disk :
Maar ik snap er aan de andere kant geen ene mo*r van dat bij TS het op de een of andere manier maar niet wil lukken om een deugdelijke bootdisk te krijgen.
Het is niet meer dan het bestandje downloaden, dubbelklikken en een diskette in de drive stoppen en de bestanden worden er naartoe weggeschreven.
Eerlijkheid gebiedt mij wel om te melden dat ik zojuist de bestandjes nog maar eens een keer op disk probeerde te zetten en ik bij de eerste diskette die ik gebruikte een foutmelding kreeg. Diskette maar gelijk in de prullenbak gedaan. De tweede ging gelijk goed, net zoals gisterenavond de eerste.
[edit] tenzij TS voor Tros Radar werkt of zo en dit een test is om te bepalen hoeveel DOS / formatteer kennis (momentopname) er bij de Helpmij aanwezig is [end edit]![]()
![]()
EDIT: Hij is eindelijk bezig met het formatteren van station C:![]()
Ben van 13.00 uur tot zojuist weggeweest en las net je berichten.
De 1e stap is gezet. Wat die Windows CD betreft, elke is te gebruiken, het gaat tenslotte om de key die je hebt. Leen er één van de buurman...........
Vergeet vooral niet om vóórdat de feitelijke installatie begint de disk nog even middels de installatiedisk van Windows op NTFS te formatteren (tenzij je natuurlijk liever Windows op een FAT ingedeelde schijf wil hebben, wat ik mij niet voor kan stellen)
Prettige jaarwisseling en succes met de hdd in het nieuwe jaar.
PS. het goede nieuws is dus óók dat je nu zéker weet dat die hdd niet defect is, anders had je 'm in 't DOS ook niet kunnen formatteren................... toch?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.