Traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
3.322
Sinds enkele dagen is het systeem soms erg traag. Dit vooral als ik een pagina aanklik. De gebruikelijke scans gedaan maar ook hier niks te vinden. Ook pas nog gedefragmenteerd.
 
Controleer schijfruimte,
Spyware.

Deze twee zijn de grootste boosdoenders. :evil:
 
Hoi JBS.
Nog 94% beschikbaar van de 40GB.
Gescand met Spybot>Vol.scan Norton 2002!
Zou het meschien iets met de explorer kunnen zijn?
 
Wat voor internet verbinding heb je,
Modem, ISDN, kabel of ASDL ?
 
Ik heb ook kabel. Met een router met 4 pc's op de kabel. De verbinding is best snel. Soms zijn sommige site's sloom. Zo ook gisteren Helpmij. Soms wel 2 minuten wachten op respons. Controleer of dit voor alle sites zo is, of alleen voor enkele. Als dit voor alle site's zo is, neem contact op met je provider. Als dit voor enkele site's is, dan ligt het aan de sites zelf.
 
Helpmij.

Ja dat helpmij soms erg traag is heb ik ook gemerkt, dat is volgens mij ook ondertussen ook wel bekend. Hoe meer helpmijers hoe trager het wordt! Maar JBS mijn probleem is voornamelijk op de pc zelf. Als ik van de ene pagina naar de andere ga dan duurt dit soms erg lang. Krijg soms al meldingen dat het programma niet meer reageert. Had dit voorheen nog nooit.
 
Ik heb eff naar je systeem gekeken, dit is niet bijzonder snel. Test het eens uit met extra geheugen, over verhoog je Swap file eens.
 
Mijn wisselbestand is min:260 MB- max:384 MB.
Het wordt inderdaad eens tijd dat ik het werkgeheugen ga Updaten.
 
256 Mb.

JBS. Ik zonet 256 MB erbij geprikt. Het gaat nauw echt een stuk sneller. Had dit al veel eerder moeten doen.
 
Gelukkig, dan weet je idd waar het aan licht. :D
 
1+1=2

Pieter.
Bedankt voor de genomen moeite en info. Zal zeker onthouden dat 1+1=2. Maar op dit moment werkt xp goed :thumb:
 
inderdaad

Pieter je had inderdaad gelijk. Heb Q811493 verwijderd, en vloog door de programmas heen. Wat is het dan heerlijk om met je pc te werken zonder te wachten. nogmaals bedankt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan