Graag zou ik uit een overzicht van de telefooncentrale een paar gegevens analyseren, maar kom met het berekenen van de tijd/minuten/uren niet weg.
Kan iemand daar wijs uit worden?
Ter info: Men logt de telefoon wel uit, maar meldt telefoon niet af bij afwezigheid. Dit houdt in dat de AUX tijd ook in weekenden en buiten openingtijden doortelt. Als iemand 24 uur per week zou werken en volledig ingelogd zou staan, dan zou hij 144 AUX-uren hebben
Als iemand 24 uur werkt en vervolgens een stand van 160 AUXuren zou hebben, houdt dat in dat diegene daarwerkelijk maar 8 uur produktief aan de telefoon is geweest (en de rest hopelijk aan andere nuttige dingen heeft besteed
)
Dit wil ik graag in kaart brengen, maar krijg de huidige waardes niet in formules omgezet.
Kan iemand daar wijs uit worden?
Ter info: Men logt de telefoon wel uit, maar meldt telefoon niet af bij afwezigheid. Dit houdt in dat de AUX tijd ook in weekenden en buiten openingtijden doortelt. Als iemand 24 uur per week zou werken en volledig ingelogd zou staan, dan zou hij 144 AUX-uren hebben
Als iemand 24 uur werkt en vervolgens een stand van 160 AUXuren zou hebben, houdt dat in dat diegene daarwerkelijk maar 8 uur produktief aan de telefoon is geweest (en de rest hopelijk aan andere nuttige dingen heeft besteed

Dit wil ik graag in kaart brengen, maar krijg de huidige waardes niet in formules omgezet.
Laatst bewerkt: