unattended software maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Berichten
525
Hoi iedereen,

Ik heb voordat ik deze vraag stel op de site gekeken en kwam na mijn mening niet tegen wat ik wil hebben.

Ik zoek een manier om een set-up(exe) unattended te maken. Ik wil dat ik al de serienummer van het software kan invoeren en dat ik ook al dingen kan aanvinken wat ik normaal in de instellingen doe.

Wie o wie kan mij daarbij helpen?

Alvast heel erg bedankt
 
Dank je wel maar ik snap er totaal niks van. IK dacht je kan een exe file toevoegen en dan dingen invullen/aanvinken
 
Je wilt dus een bestaande setup automatisch laten installeren? Ok, dat is wat anders dan zelf een Setup maken. Dat laatste is wat je met Inno Setup kan doen. Aan het eerste kan ik je zo niet helpen.
 
Heel erg jammer edmoor. Toch heel erg bedankt. Weet je misschien een goede zoekterm voor in google dat ik het kan vinden>?
 
Dank je wel die ga ik binnenkort proberen en ik laat je het weten wat de uitkomst is
 
Hoi,
Als het de bedoeling is om een op maat gemaakt pogramma te maken wil ik eventueel wel helpen.
Greetz
 
en hoe bedoel je dat? met dat op maat gemaakt programma? Ik wil van een bestaande exe file een unattended versie maken.
 
Hoi,
Sorry, maar uw vraag blijft onduidelijk, als je al een exe bestand hebt is de eerste post van Edmoor toch het juiste antwoord.
Greetz
 
Ik bedoel dus als ik b.v. de setup van nero heb en daar de installatie code ook van het dat ik dan een unattended versie van kan maken en dat ik dan al van te voren kan aanvinken met dat ik letterlijk alleen nero burningroom wil installeren en dat ik de muziek player functie niet wil gebruiken enzo van nero
 
Hoi,
Als ik het goed begrijp wil je zoiets tijdens het installeren check.gif
Dan blijft het eerste postje(edmoor) van kracht en moet je eventjes verdiepen in Innosetup.
Greetz
 
Dat komt me totaal niet bekend voor.
Gewoon hetzelfde idee als nlite met windows dat je de code invult in de setup en dat als windows geinstalleerd is dat de code ook ingevuld is.

Maar nu gaat het om een programma b.v. nero wat ik noemde
 
Laatst bewerkt:
edmoor ik denk dat ik ook niks aan jou laatst gezegde programma heb.

Ik bedoel een unattended sotware te maken zonder dat je dit allemaal moet doen zoals een voorbeeld van eset installeren. Dus dat je niet op verder hoeft te drukken, code invullen enzo. Gewoon 1 keer iets aanklikken en klaar.

Edmoor ik zie onderstaande topic van jou maar waar is die silent instelling ?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/823125-Unattended-Software
 
Laatst bewerkt:
Dat staat in de commandline opties waar ik naar verwees, als je het over Inno Setup hebt.

SILENT, /VERYSILENT

Instructs Setup to be silent or very silent. When Setup is silent the wizard and the background window are not displayed but the installation progress window is. When a setup is very silent this installation progress window is not displayed. Everything else is normal so for example error messages during installation are displayed and the startup prompt is (if you haven't disabled it with DisableStartupPrompt or the '/SP-' command line option explained above).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan