Upgrade Windows 8 vraag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Ik heb momenteel een 7 jaar oude Acer laptop Windows XP Home die echt zijn tijd wel heeft gehad .
Nu wilde ik graag een nieuwe laptop kopen maar twijfel met de upgrade naar Windows 8 .
Heb gelezen en horen zeggen dat je nu bij een nieuwe laptop aankoop de Windows 8 upgrade voor €15,00 kunt downloaden als hij helemaal klaar is .
Maar is het wel verstandig om nu een Laptop te kopen met Windows 7 en later een upgrade naar Windows 8 te gaan doen , zijn daar ook nadelen bij ??
Of is het toch beter om te wachten en een laptop te kopen die al geïnstalleerd is met Windows 8 ?
Wat zijn de voordelen en nadelen , ik lees graag jouw mening hierover .

Hoi,
mijn mening, ik zou wachten dat ze laptops aanbieden waar Win 8 al aanwezig is. Ze zullen wel gaan stunten met die laptops waar Win 7 opstaat. Daarbij is Win 8 eigenlijk gemaakt voor een touchscreen.
Wat is er mis met Win 7? Dat is een prima OS en bij Win 8 zou ik eerst de kat uit de boom kijken want mss wil je dat wel helemaal niet. Voor mij hoeft het eerlijk gezegd niet.

Bedankt voor je snelle reactie en uit jouw antwoord kan ik waarnemen dat Windows 7 een prima Besturing systeem is .
Maar ik had een heel mooie Asus Laptop gezien bij Paradigit / Asus Laptop / 17,3 inch scherm / Intel core i7 3610 / 750 GB harddrive / 6 GB werkgeheugen / Nvidia Geforce GT630m 2 GB / 2 USB 2.0 en 2 USB 3.0 en dat voor €799,00
Hoi,
mijn mening, ik zou wachten dat ze laptops aanbieden waar Win 8 al aanwezig is. Ze zullen wel gaan stunten met die laptops waar Win 7 opstaat. Daarbij is Win 8 eigenlijk gemaakt voor een touchscreen.
Wat is er mis met Win 7? Dat is een prima OS en bij Win 8 zou ik eerst de kat uit de boom kijken want mss wil je dat wel helemaal niet. Voor mij hoeft het eerlijk gezegd niet.

Ach ja, als geld geen probleem is dan is dat geen slechte keuze, al kan ik me wel voorstellen dat diezelfde laptop ook goedkoper kan.
Heb inmiddels gecontroleerd en zie dat ze overal duurder zijn. :o
Toch een goede keuze dus. Asus is een A-merk, dat zou ik zelf ook kopen.

Laatst bewerkt:
Maar eigenlijk wilde ik weten wat beter is :
1 Nu een laptop kopen met Windows 7 en later upgraden naar Windows 8
2 Eind van het jaar een Laptop kopen met Windows 8 geïnstalleerd
Welke optie is nou beter ????

Ja wat heet beter, ik denk dat je hier meer over een keuze moet spreken. Qua hardware maak het geen verschil als je daar soms op doelt, je kunt nu een laptop tegen een aantrekkelijke prijs kopen met Win 7. Zo leer je Win 7 kennen en het bevalt mss zo goed dat je er niet over denkt om naar Win 8 te upgraden. Zoals ik al zei is Win 8 eigenlijk bedoeld voor aanraakschermen. Wil je perse Win 8, dat nog in de Beta-fase zit, dan zal je moeten wachten tot de release-datum en worden er wss laptops met touchscreen aangeboden. Maar dan zou je net zo goed een iPad o.i.d. kunnen kopen.
Verwacht je van Win 8 dat alles beter is dan Win 7? Daar zou ik me geen illusies over maken, anders is het dat wel.
Maar hier zijn genoeg mensen die de beta-versie hebben uitgeprobeerd, na de opmerkingen en de nodige filmpjes erover ben ik er zelf niet eens aan begonnen.
We wachten de andere reacties af.

Oké je antwoord is heel duidelijk en ik heb zojuist een Asus laptop bij Paradigit te Maastricht bestelt die ze jammer genoeg niet meer op voorraad hadden .
Morgen zouden ze hem binnen krijgen zie hier link ;
http://www.paradigit.nl/paradigit/p..._3610qm_6_750_gt630/a75vm_ty087v/default.aspx
Bedankt voor je antwoord
Ja wat heet beter, ik denk dat je hier meer over een keuze moet spreken. Qua hardware maak het geen verschil als je daar soms op doelt, je kunt nu een laptop tegen een aantrekkelijke prijs kopen met Win 7. Zo leer je Win 7 kennen en het bevalt mss zo goed dat je er niet over denkt om naar Win 8 te upgraden. Zoals ik al zei is Win 8 eigenlijk bedoeld voor aanraakschermen. Wil je perse Win 8, dat nog in de Beta-fase zit, dan zal je moeten wachten tot de release-datum en worden er wss laptops met touchscreen aangeboden. Maar dan zou je net zo goed een iPad o.i.d. kunnen kopen.
Verwacht je van Win 8 dat alles beter is dan Win 7? Daar zou ik me geen illusies over maken, anders is het dat wel.
Maar hier zijn genoeg mensen die de beta-versie hebben uitgeprobeerd, na de opmerkingen en de nodige filmpjes erover ben ik er zelf niet eens aan begonnen.
We wachten de andere reacties af.

Ja ik had hem al gezien/opgezocht. Ik koop daar zelf ook regelmatig dingen. Als ik ooit nog een laptop koop dan zou het er zo een zijn.
Graag gedaan trouwens en succes met je laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan