Hallo,
Voor mijn werk wil ik een lijst maken waarop medewerkers hun gewerkte uren kunnen noteren.
Horizontaal de namen van medewerkers, en verticaal de datums. Nu ben ik bezig om een medewerkerstabel in Access te maken.
Nu wil ik dat ik een rapport o.i.d. kan opvragen die een lijst genereert als ik het jaartal en maand invoer.
Momenteel heb ik het in Excel, alleen dan moet ik iedere maand alle datums veranderen.
Is mijn idee wellicht mogelijk in Access, zonder veel moeite. Programmeren heb ik geen verstand van.
De lijst moet overigens lege tabellen bevatten, het moet geprint worden en met de hand worden ingevuld.
Ter verduidelijking een voorbeeld in Excel.
Alvast dank voor jullie hulp.
Bekijk bijlage Urenlijst.xlsx
Voor mijn werk wil ik een lijst maken waarop medewerkers hun gewerkte uren kunnen noteren.
Horizontaal de namen van medewerkers, en verticaal de datums. Nu ben ik bezig om een medewerkerstabel in Access te maken.
Nu wil ik dat ik een rapport o.i.d. kan opvragen die een lijst genereert als ik het jaartal en maand invoer.
Momenteel heb ik het in Excel, alleen dan moet ik iedere maand alle datums veranderen.
Is mijn idee wellicht mogelijk in Access, zonder veel moeite. Programmeren heb ik geen verstand van.
De lijst moet overigens lege tabellen bevatten, het moet geprint worden en met de hand worden ingevuld.
Ter verduidelijking een voorbeeld in Excel.
Alvast dank voor jullie hulp.
Bekijk bijlage Urenlijst.xlsx