Robertusje
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2007
Ik denk erover om ook maar eens te beginnen met te downloaden van Usenet maar ik zou van iemand advies willen hebben als het kan.
Het is voor mij nog steeds erg moeilijk om te weten wat ik zou moeten nemen.
Ik dacht misschien sunny 60 of sunny 30 maar de snelheid Mbps 60 of 30 zegt mij niet genoeg, ik blijf dat ingewikkeld vinden.
Hoeveel Mb p/s kan ik dan in werkelijkheid downloaden? Ik zou eigenlijk een pakket willen nemen waarmee ik in werkelijkheid 3Mb p/s kan downloaden zodat ik nog ruimte over heb in mijn internet abonnement om tijdens het downloaden ook te kunnen internetten.
Mijn internet abonnement heeft n.l. een maximale download snelheid van 50 Mbps. Ik kan nu in werkelijkheid maximaal ong. 4Mb p/s downloaden en als ik een speedtest doe dan geeft het op 42780 kbps.
Een pakket waarmee ik 3 mb/s kan downloaden is voor mij prima.
Is er iemand die het wel begrijpt en me een advies kan geven?
Het is voor mij nog steeds erg moeilijk om te weten wat ik zou moeten nemen.
Ik dacht misschien sunny 60 of sunny 30 maar de snelheid Mbps 60 of 30 zegt mij niet genoeg, ik blijf dat ingewikkeld vinden.
Hoeveel Mb p/s kan ik dan in werkelijkheid downloaden? Ik zou eigenlijk een pakket willen nemen waarmee ik in werkelijkheid 3Mb p/s kan downloaden zodat ik nog ruimte over heb in mijn internet abonnement om tijdens het downloaden ook te kunnen internetten.
Mijn internet abonnement heeft n.l. een maximale download snelheid van 50 Mbps. Ik kan nu in werkelijkheid maximaal ong. 4Mb p/s downloaden en als ik een speedtest doe dan geeft het op 42780 kbps.
Een pakket waarmee ik 3 mb/s kan downloaden is voor mij prima.
Is er iemand die het wel begrijpt en me een advies kan geven?