Utorrent werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk1710

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Hallo,

Ik heb een probleem met Utorrent. Als ik op het Utorrent-icoontje heb geklikt dan komt er binnen tien seconde een scherm waarop staat: It seems like Utorrent is already running, but not responding.
Ik heb al ergens gelezen dat het iets met de firewall te maken heeft alleen ik ben niet zo'n computer expert.

Weet iemand hoe ik deze foutmelding niet meer krijg en ik Utorrent gewoon weer opgestart krijg??

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ga eens via taakbeheer rechtsklikken op utorrent en kies voor ga naar proces. Vervolgens kies je daar voor proces beeindigen.

Wacht even 10 seconden en start utorrent nog eens op.

Ga eens via taakbeheer rechtsklikken op utorrent en kies voor ga naar proces. Vervolgens kies je daar voor proces beeindigen.

Wacht even 10 seconden en start utorrent nog eens op.

Die foutmelding krijg ik steeds als ik 2 keer op het Utorrent-icoontje heb gedrukt. Als ik 1x heb gedrukt krijg ik geen reactie. Dan staat er ook bij taakbeheer dat er 1x een Utorrent proces bezig is. Als ik dan nog een keer druk krijg ik ook geen reactie(het programma start niet op) maar dan komt die foutmelding, wat logisch is want bij taakbeheer staat dan dat er 2x een Utorrent-programma geopend is. Volgens mij is het probleem dus dat hij in een keer moet opstarten...:confused:

Lijkt wel alsof je utorrent twee keer op je pc hebt staan. Verwijder eens het gehele programma en alles wat er eventueel nog achter blijft in mappen.

Gebruik daarna ccleaner om te scannen naar problemen en blijf dat doen tot er geen nieuwe problemen meer komen.

Installeer daarna utorrent eens opnieuw.

Laatst bewerkt:
Hoi, ik krijg Utorrent nu niet eens meer geinstalleerd. Als ik hem heb gedownload dan verschijnt er geen icoontje meer op het bureaublad en er staat ook geen map waarin Utorrent is opgeslagen. :evil:

Nee het staat nergens. Zelfs niet als ik op Start druk en daarna onder "alle programma's" Utorrent intyp.

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Je ziet ook niet meer het uTorrent icoontje in de systemtray staan?

Dat is dat vakje in je taakbalk rechts met de tijd etc. Zie je daar een groen vakje met het pi teken (soort u)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan